פרסום ראשון: אחרי ביטול עתירת לחמני כספי הבחירות הגיעו למפלגות

לאחר הסרת עתירתו של אלי לחמני נגד תוצאות הבחירות לעיריית אשדוד, הופשרו הכספים שהיו מיועדים למפלגות והעברו אליהם. המשמעות מי שעבד בבחירות יוכל לקבל את כספו. אלי נכט חבר המועצה וסגן ראש העיר, העביר מכתב לאחרונה לשר הפנים אריה דרעי, בבקשה לשחרר את הכספים.
פרסום ראשון: אחרי ביטול עתירת לחמני כספי הבחירות הגיעו למפלגות
הגיע הזמן. הכסף הגיע

עבדתם בבחירות לעיריית אשדוד? תוכלו לקבל עתה את כספכם.

כזכור ד"ר אלי לחמני הגיש עתירה לבית המשפט נגד תוצאות הבחירות. העתירה הוסרה לפני כשבוע וחצי ולכן משרד הפנים הפשיר את הכספים והעביר אותם למפלגות. המשמעות היא כמובן שכל מי שעבד בבחירות יקבל את המגיע לו, אבל גם כספים שיגיעו למפלגות עצמן. אחד מחברי המועצה אישר ל"אשדוד אונליין" את הדברים.

כזכור העתירה של ד"ר לחמני מנעה את העברת הכספים, אבל ב-31.12 הוא נאלץ למשוך את העתירה שלו נגד תוצאות הבחירות. ומכאן נדחתה גם טענתו יממה לאחר הניצחון של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, כי הליך הבחירות לא היה תקין ונרשמו לטענתו זיופים בכמה וכמה קלפיות.

צעד זה מנע העברת כספים לכלל המפלגות, מאחר ומשרד הפנים לא יכל לשים חותמת רשמית על התוצאות הסופיות, דבר שהוביל לכך שמאות פעילים ממפלגות שונות עדיין לא קיבלו את כספם. היום, ששלישי הכסף הגיע.

אלי נכט חבר המועצה וסגן ראש העיר העביר לאחרונה מכתב לשר הפנים אריה דרעי בו כתב בין היתר: "בעקבות עתירתו של המתמודד מר אלי נחמני לבית המשפט המחוזי הוקפאו כל תשלומי מימון המפלגות המגיע לעיר אשדוד. היות ואתמול 31/12/18 משך את עתירתו המצו"ב. אבקש את התערבות השר לשחרור התקציב המגיע במיידית. ולא להמתין 20 יום על מנת לקבל את התקציב המגיע לנו שגם כך אנו כבר ממתינים מעל 60 יום מיום הבחירות".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך