אסף בן גוזי מאשדוד בדרך לנבחרת ארה"ב?

נבחרת ישראל בכדוריד תשחק היום ב-19.00, במקיף ט' באשדוד, מול נבחרת ארה"ב, שהגיעה לשני משחקי אימון. אסף בן גוזי בעל אזרחות אמריקאית התאמן בשורותיה ועשוי לשחק היום במדי נבחרת ארה"ב. הכניסה חופשית. (שידור ישיר בערוץ היוטיוב של איגוד הכדוריד)
אסף בן גוזי מאשדוד בדרך לנבחרת ארה"ב?
בן גוזי באימון ארה"ב.

נבחרת ישראל בכדוריד תארח הערב ( 19:00, במקיף ט' באשדוד), למשחק היסטורי בעיר את נבחרת ארה"ב. הכניסה חופשית. שידור ישיר בערוץ היוטיוב של איגוד הכדוריד – בלינק הבא).

באימון נבחרת ארה"ב, השתתף אסף בן גוזי, הקיצוני הצעיר של הפועל אשדוד, שמחזיק באזרחות אמריקאית. היום, במגרשו הביתי באשדוד, עשוי המאמן השבדי של האמריקאים, רוברט הדין, לכלול אותו בסגל ולהתרשם ממנו. אם בן גוזי יצורף, הוא יהיה השחקן השני בנבחרת ארה"ב, אחרי שני לוינקינד שמשחקת בשנים האחרונות בנבחרת הנשים האמריקאית.

ישראל ארה"ב היום באשדוד. ( צילום: ניר שטיינברג)

נבחרת ארה"ב הגיעה לשני משחקי אימון בארץ. היא שיחקה ביום שני בקרית מוצקין  מול נבחרת ישראל שניצחה אותה 32:40 (15:19). את נבחרת ישראל מאמן אולג בוטנקו, שהוא מאמנה של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד.4 שחקני סגל הם מאשדוד.

נראה אותו בנבחרת ארה"ב? בן גוזי

בסגל למשחק באשדוד יבוצעו מספר שינויים – בשער ישחקו דן טפר ותום שם טוב. המרכז עדן ג'ינג'י ממ.כ חולון צפוי להחליף את אופיר כהן, דניאל צרפתי מבני הרצליה יזכה להזדמנות במקום כץ ושון סלס מתוכנן להחליף את רותם סגל. הנבחרת חסרה במשחקים אלו את הפצועים – הקפטן דניאל שקלים, יוסי אפו, ניבו לוי פצוע, אדיר כהן, עמית גל ושלומי צייטלר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך