"החיילים" של איטח צבעו ושיפצו ביתה של קשישה נכה וערירית

איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר אשדוד, ערך לא פעם ארוחות לחיילים בשטח. חלק מהם החליטו כי הם מחזירים טובה והלכו איתו לביתה של קשישה ערירית, בת 84, נכה, שהייתה זקוקה לשיפוץ, צביעה וניקוי הבית ועשו את זה מכל הלב. איטח: "זו ישראל היפה. החיילים לא שכחו שהם קיבלו, הם רצו להחזיר".
"החיילים" של איטח צבעו ושיפצו ביתה של קשישה נכה וערירית
איטח וחלק מהחיילים. החזירו טובה.

קבוצה של עשרה חיילים וחיילות הפתיעה הבוקר נכה ערירית כבת 84, הגרה לבדה ברובע ח', כשהגיעו לביתה הבוקר ושיפצו אותו, צבעו, שטפו את הרצפות, ניקו את החדרים ואפילו תיקנו וסידרו את תכולת  הארונות.

הציעו את עצמם לעזרה. אחת החיילות שסייעה לקשישה

החיילים הגיעו מאחר ואיטח שידוע בהתנדבויותיו למען החיילים, הגיע לא פעם אליהם ואל חיילים נוספים וערך עבורם ארוחה בשטח. הם החליטו שהם מחזירים טובה ושאלו את איטח כיצד יוכלו לעזור. איטח שמכיר את האישה שחיה לבדה באזור ח' והיא נכה, הציע שייבואו אתו אליה לתקן עבורה.

"אשרינו שאלה החיילים שלנו. איטח ואחד החיילים והקשישה.

איטח שמביא לא פעם ארוחות לאישה ויודע כמה היא זקוקה גם לחברה אמר: ": "זו ישראל היפה. החיילים לא שכחו שהם קיבלו, הם רצו להחזיר. הם אלה שהתעקשו לתת מעצמם. אשרינו שאלה החיילים שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך