שוב הסלמה? הלילה ירי רקטה מעזה על הדרום

רקטה נורתה מרצועת עזה הלילה לעבר ישראל. אין נפגעים. צה"ל תקף בתגובה מחנה צבאי של חמאס בצפון הרצועה. מסוקי קרב תקפו קודם לכן שתי עמדות של חמאס בתגובה על מטען שחובר לבלונים ושוגר באמצעות טיסן לשטח ישראל. נתניהו כבר הזהיר: "לא נאפשר הסלמה".

האם הגזרה הדרומית שוב מתחממת?

הלילה,  שוגרה רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל ויורטה על ידי מערכת "כיפת ברזל". לפני יירוט הרקטה, בשעה 03:18 נשמעה אזעקה באשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון, ודווח על קולות פיצוצים באזור. ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר הזהיר את החמאס לאחרונה כי לא יאפשר הסלמה בכדי לנסות להשפיע על הבחירות שנערכות בישראל.

מדובר צה"ל נמסר כי "זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל, שיורט על-ידי לוחמי 'כיפת ברזל'. מטוסי קרב ומסוק קרב תקפו בתגובה מספר יעדי טרור במחנה צבאי של חמאס בצפון רצועת עזה. צה"ל רואה בחמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה".

עוד לפני כן תקפו מסוקי קרב של חיל האוויר שתי עמדות של חמאס ברצועת עזה, בתגובה למטען שחובר לבלונים ושוגר באמצעות טיסן משטח רצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר אתמול.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך