נקודה בלי היסטוריה. אשדוד סיימה בתיקו 1:1 מול רעננה, אותה טרם ניצחה

מ.ס אשדוד לא ניצחה את הפועל רעננה בשום מסגרת. בראשון היא סיימה שוב בתיקו 1:1. אשדוד רשמה לעצמה נקודה ונשארה במקום האחרון. שער לקינדה שחזר.

יובל נעים ירד מהמגרש שכולו ספוג מים. ראו אותו בכל זאת מבעד לטיפות כמה הוא מרגיש את האכזבה.כמה זה היה קרוב. כמה המשחק הזה היה חשוב. כמה שהמשחק הזה היה כל כך קרוב לניצחון. אבל השחקנים של יובל נעים מאמן מ.ס אשדוד יצאו עם נקודה, מהמשחק הזה מול רעננה, שהשאירה אותה במקום האחרון. רעננה ממשיכה להיות המנחוס הרשמי שאותה אשדוד לא ניצחה מעולם. לא הייתה כאן היסטוריה כפי שקיוו.

זה דווקא נראה הולך לכיוון הסיטוריה בדקה הרשאונה. גדי קינדה שחזר לאחר שבועיים השעייה, קיבל כדור מעמרן אל קרינוואי לראש, שהוכיח שהוא לא שכח להבקיע. 0:1 לאשדוד. מהיר וקטלני. כנראה שלא.

לאחר החמצות נוספות של אשדוד ממצבים קורצים, כשדין דוד (7, 15) כמעט העלה את התוצאה, הגיע כדור קרן (17) של רעננה ומהערבוביה שנוצרה, כבש קייס גאנם את השוויון. רעננה כמעט ניצלה את המומנטום (39) כשטל איילה רשם את אחת מהחמצות העונה. כשבעט מתוך רחבת החמש למשקוף.

אשדוד לא ויתרה ולחצה. הייתה קרובה לשער  במחצית השנייה מספר פעמים. יעקובוביץ' קיבל (65) כדור ארוך באגף מקנזביץ', הגביה  לראשו של דוד, שנגח החוצה. 5 דקות אח"כ אספה השאיר את דן ביטון מול השוער והוא החמיץ הזדמנות לניצחון. 1:1. נקודה יש, מקום אחרון יש, היסטוריה טרם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך