"דולפיני אשדוד", בגמר ליגת האלופות בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה

אלופת אירופה מאשדוד, רחוקה משחק אחד מהגנה על התואר שלה כאלופת אירופה בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה. בדרך לגמר היא גברה 3:11 על קבוצה איטלקית. היו"ר יעקב אוליאל: "מאמין בשחקנים שהם ווינרים בנשמה". הקבוצה תחסר את הקפטן והשוער, דקל זקיף, שהורחק בחצי הגמר.
"דולפיני אשדוד", בגמר ליגת האלופות בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה
"דולפיני אשדוד", מודל 2019

עוד משחק אחד מהתואר.

אלופת אירופה קבוצת "דולפיני אשדוד",  התמודדה בחצי גמר ליגת האלופות בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה מול פוטנזה האיטלקית והביסה אותה בתוצאה 3:11. המשמעות, אשדוד צריכה עוד ניצחון אחד הערב (19.00) בגמר על ריאל סולו, עוד קבוצה איטלקית בכדי לשמור על התואר.

חצי הגמר מול האטלקים.

היו"ר יעקב אוליאל: "נשארו לנו עוד 40 דקות להשלמת המשימה שהצבתי לקבוצה – לקחת את אליפות אירופה בפעם השנייה. אני מאמין בשחקנים שהם ווינרים בנשמה ומציגים משחק ברמה הכי גבוהה שיש בליגת האלופות. אני מאמין שהשחקנים יידעו לחפות על חסרונו של קפטן הקבוצה דקל זקיף (שהורחק בחצי גמר) ויביאו את גביע השני לישראל יאללה דולפיני אשדוד אש ובמים". אשדוד תחסר את זקיף, שנחשב שוער ברמה גבוהה, במקומו יישחק האשם דסוקי, השוער השני.

ניקולאי ורונין בניצחון הגדול, בחצי הגמר.

את השערים בחצי הגמר כבשו: הזר ניקולאי ורונין שלושער, צמד של הזר הנוסף דיגו מרקיז, צמד של איסקנדר קחרמנוב, גם ולסילדב זורין, הזר שהוא גם קפטן נבחרת רוסיה בכדורגל באולמות, כבש צמד. ערן ביטון ומאיר סמימי הוסיפו שער.

היום, ראשון, בשעה 19:00(שעון ישראל) ייערך הגמר כאמור בין אלופת אירופה "דולפיני אשדוד"  ריאל סולו. המשחק יועבר בשידור לייב באתר של מוטי דייבוך וגם אתר של דיאסל

http://www.deafchampionsleague.eu/stuttgart2019/men/last-news/461-final-real-e-non-solo-dolphins-ashdod

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך