מחמאות בלי נקודות מכבי אשדוד נוצחה בחולון 88:84

מכבי אשדוד, האחרונה, הגיעה למשחק חוץ מול המוליכה הפועל חולון. אשדוד הייתה קרובה לניצחון עם שלשה של מילבורן שהוחמצה 8 שניות לסיום, אבל נותרה רק עם המחמאות. הנקודות הלכו לחולון עם 88:84.
סטול
סטול. הרבה תלוי ביכולת שלו (צילום: עודד קרני)

את המשחק הזה צריך להתחיל כ-8 שניות לסיום. מילבורן מאשדוד עלה לזריקת שלשה, כשחולון הוליכה רק ב-2 הפרש – 86:84. אם הכדור היה בפנים, אשדוד הייתה יורדת מנצח. אבל הכדור הלך לחישוק וזה נגמר 88:84 לחולון ואשדוד נותרה עם המחמאות, במשחק הקצוות הזה, מול הראשונה מחולון.  אולי אשדוד לא לקחה נקודות, אבל היא יכולה לקחת מכאן נקודת אור לצעד בכיוון נכון. אשדוד נראתה הרבה יותר טוב מכפי שנראתה עד היו, ואולי זה סימן לבאות.

המשחק נפתח כששמחון דאג ליתרון קטן לחולון, 6:7. וולדן הוביל ריצת 0:10 כמעט פרטית. אטקינס קלע 4 נקודות רצופות והגדיל את ההפרש ל-11, לפני שטולפסן ב-5 נקודות רצופות ופליישר בסל ופאול צימקו ל-23:19 אחרי 10 דקות. אשדוד שמרה מצוין בהגנה ובהובלת סטול השלימה 20 נקודות ללא מענה, 23:32. שלשות של דקוואן ג'ונס ופניני שוב העבירו את המומנטום ושלשה של פניני סגרה ריצת 0:15 והקבוצות ירדו ביתרון 2 לחולון – 40:38.

מעיין. ריצת 0:20 מדהימה לאשדוד (צילום: עודד קרני)

מילבורן ודקוואן ג'ונס המשיכו את חילופי השלשות והאחרון פתח שוב פער דו-ספרתי, 50:60. אשדוד הגיבה.  ג'אמפ שוט של מילבורן וסל קל של פליישר אחרי אסיסט יפה של מעיין חתמו את הרבע בפיגור סביר, 65:60. מילבורן קלע שלשות מהפינה הימנית והשמאלית שהורידו את הפיגור לנקודה ומשם ל-80:77 לחולון. סטול כפה איבוד על וולדן ועם עוד שלשה מטווח NBA השווה, 84:84. אטקינס סחט עבירה חמישית ממעיין ודייק פעמיים מהקו ואז הגיעה זריקת "הכמעט" של מילבורן בחוץ, זה נגמר 84:88 בסיום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך