במוצ"ש: נועלת הטבלה מאשדוד בחוץ נגד המוליכה מחולון

מכבי אשדוד/באר טוביה תנסה לקטוע את רצף ההפסדים בחוץ מול הפועל "יונט" חולון, שוב ללא ווייאט ועדיין ללא הרכש החדש-ישן ריינולדס (20:20, SPORT5)
שושי מאשדוד בצהוב
שושי מאשדוד בצהוב, בין הבודדים שעוד מנסה. (צילום: עודד קרני)

המוליכה הפועל "יונט" חולון, ששומרת על הפסגה בזכות משחקים עודפים, תארח את נועלת הטבלה בהיכל טוטו, רק שהפעם תהיה זו מכבי אשדוד/באר טוביה (20:20, שידור ישיר בערוץ SPORT5, שופטים: ארז גוריון, ליאור ביניש, יואב לובושיץ). מחזיקת הגביע החתימה את סקוטי ריינולדס, שחוזר לקדנציה שלישית במועדון אך לא ייקח חלק במשחק, כמו גם קאליף ווייאט הפצוע ששוב ייעדר. ג'וש קרטר חתם במכבי אשדוד עד תום העונה, אך לא ישחק עדיין.

מכבי אשדוד הפסידה בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות בפער מצטבר של 93 נקודות. מי ששומר בכל זאת יחסית על רמה גבוהה הוא ליס שושי, שהוריד 12 ריבאונדים ומעלה בשלושה מארבעת מחזורי הליגה האחרונים ונגד הפועל ירושלים רשם שיאי עונה בנקודות (20), זריקות מהקו (9 מ-10), חסימות (3) ומדד (30). הסנטר של נבחרת קוסובו רשם מדד דו-ספרתי וחסם לפחות זריקה אחת בכל משחקיו והוא מדורג ראשון בליגה בחסימות (1.6) ושני בריבאונדים (9.6).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך