יובל נעים, לקראת רעננה: "זה משחק עם משמעות שיתן כח להמשך"

הפועל רעננה, אותה מ.ס אשדוד לא ניצחה בשום מסגרת מעולם, תגיע ביום ראשון לאחד המשחקים החשובים העונה (19.00, הי"א). מאמן אשדוד, יובל נעים התייחס למשחק. קינדה יהיה בסגל.
נעים מתראיין
סיים מוקדם מהמתוכנן. נעים

ביום ראשון תגיע הפועל רעננה לאיצטדיון הי"א לאחד המשחקים החשובים של מ.ס אשדוד העונה (19.00). אשדוד למי ששכח מעולם לא ניצחה את רעננה, בשום מסגרת, ובקבוצה מקווים כי הפעם "המסורת" תישבר. זה יהיה משחק האחרון לפני פתיחת חלון העברות אז אשדוד תוכל לשנות את הסגל, שאמור להשתנות. מאמן הקבוצה יובל נעים התייחס למשחק החשוב:

יובל, משחק עונה?

"מבחינתנו זה משחק מאוד חשוב. זה משחק עם משמעות ממשיתן הרבה כח להמשך. אם מסתכלים על הטבלה רואים שרעננה היא חלק מקבוצות התחתית. אנחנו משחקים בבית ונקווה שנעשה תוצאה טובה. זה לא משחק של להיות או לחדול, אבל נעשה הכל בכדי לנצח".

מה מצב הסגל ליום ראשון?

"גדי קינדה חוזר וכנראה גם קרלו ברויסץ' יחזור. אנחנו מתמודדים עם המון קשיים אבל לא מחפישםתירוצים ונעשה הכל ביום ראשון לנצח את המשחק.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך