"שלושה חודשים אנחנו מחכים שדניאל חיים יתעורר"

שלושה חודשים חלפו מאז התאונה הקשה בתאילנד, במהלך טיול משפחתי, ועדיין דניאל חיים רוזנבלום בן ה-3 מאשדוד, שוכב מחוסר הכרה כשהוא מונשם ומאושפז בבית חולים בירושלים. אמו שני ואביו אלכס לא זזים ממיטתו * האם שני: "אנחנו לא יכולים נפשית לעזוב את המיטה שלו", שני מבקשת שתתפללו למען בנה ומחכה לנס
"שלושה חודשים אנחנו מחכים שדניאל חיים יתעורר"

זה היה אמור להיות טיול שלא יישכח לעולם, למשפחת רוזנבלום מאזור י"ג באשדוד. טיול משפחתי מורחב לתאילנד. אבל הוא הפך להיות סיוט שלא נגמר בינתיים, בגלל התאונה הקשה בה הייתה מעורבת המשפחה, תאונה שבה נפגע בנם הקטן בן ה-3, דניאל חיים, שעדיין שוכב מחוסר הכרה ומונשם וכולם מחכים לנס.

משפחת רוזנבלום, האם שני האב אלכס והילד בן ה-3 דניאל חיים, נסעו עם ההורים של שני, האחים והאחות שלה, הגיסה והאחיינית. הם תכננו את הטיול לפרטיו. קבעו טיול בן 17 יום במקומות נבחרים בתאילנד.

לאחר כשבוע בקוסמוי, החליטו לעבור לעיירה אחרת מרחק 3 שעות נסיעה מבנגקוק. המשפחה הזמינה שתי מוניות לאחר שנחתה בבנגקוק, בכדי להגיע למלון. במונית אחת נסעו הוריה של האם שני, הבעל אלכס ודניאל חיים. בשנייה יתר בני המשפחה. 20 דקות מהמלון המונית של משפחת רוזנבלום הייתה מעורבת בתאונה עם מכונית אחרת, התהפכה באוויר ונחתה בתעלה בצדי הדרך.

שני שברה את ידה ונפצעה ביד השנייה, הסבתא סבלה משבר באגן, האבא אלכס והסבא יצאו ללא נזק. את הפגיעה הקשה ביותר ספג דניאל הקטן בן ה-3. הוא ספג מכה בראשו עם פגיעה בגולגולת ופתח שנפער בה.
מאותו הרגע עברה המשפחה 3 בתי חולים שונים, בתחילה ליד מקום התאונה, שם לא היו כלים לטפל, אח"כ הועבר לבית חולים שנחשב לטוב יותר, אבל גם שם לא היו כלים לטפל בו, ולבסוף הועבר לבית חולים פרטי, אחרי 14 שעות מהתאונה. דניאל עבר ניתוח שבו הוסרה חתיכה מהגולגולת של הילד הקטן, כי המח ספג מכה קשה. הרופאים חששו לנתח אותו ואפילו אמרו כי מדובר בשעות בודדות שנותרו לו. אבל דניאל הקטן עמד בניתוח ושרד אותו לשמחת המשפחה. בכל אותה העת האם שני לא ידעה בכלל מה קורה כי היא בעצמה הייתה בחדר הניתוח.

דניאל הועבר לאחר ההגעה לארץ לבית החולים תל השומר, שם סיימו טיפול מציל חיים. אח"כ העבירו את דניאל לבית החולים "הרצוג" בירושלים, שם מטפלים בו ובפתח שעדיין פעור בראשו. דניאל חיים מחוסר הכרה ומונשם. אביו ואמו לא זזים ממיטתו. הם מגיעים מאשדוד בכל יום לירושלים עד הלילה וחוזר חלילה. האם שני: "הם כרגע לא יודעים מה להגיד, אומרים הזמן יעשה את שלו. אנחנו מחכים לנס". לאם בקשה מאוד גדולה: "אני מבקשת מהציבור שיתפלל לרפואתו של בני, דניאל חיים בן שני. הכל בידיי שמיים. כרגע אין התערבות רפואית".
שני עבדה כקדמת רכש בחברת פלקס ביבנה, האב אלכס כטכנאי ציוד רפואי בחברת מדוקס אשדוד. מאז התאונה הם לא עובדים, כל הזמן ליד ילדם הקטן. שני: "אנחנו לא יכולים לעזוב נפשית את דניאל חיים, השם שולח כוחות. הכי חשוב שהילד שלי בחיים, היתר הבל הבלים. עכשיו כולנו מחכים שיקום".

השניים חיים מעזרה של משפחה וכל מה שנותנים הם מקבלים בברכה. חשוב לציין כי שני לא ביקשה, אבל ברור כי המשפחה צריכה עזרה עכשיו. למי שמעוניין לעזור למשפחה ניתן להפקיד עבורם בחשבון: בנק מזרחי

סניף 565, ח-ן 200804 ע״ש אלכס ושני רוזנבלום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך