נכט בשרות השבת: "בעלי 'גן סיפור' בכלל לא רוצה לפתוח בשבת"

נכט חבר המועצה שאולי היה הכי מוזהה עם פתיחת עסקים שבת ונגד הדתה בעיר, כתב מכתב גלוי לד"ר אלי לחמני. במכתב הוא יוצא נגד טענתו של לחמני כי קפה 'גן סיפור' נסגר בהסכם כפוי עם העירייה בשבת וטען כי הבעלים בכלל לא רוצה לפתוח והוא, לחמני, מטעה את הציבור.
אלי נכט הוזמן לנשיא ארה"ב טראמפ
ליד טראמפ. נכט

אלי נכט יוצא להגן על השבת? מסתבר שכן.

בישיבת המועצה האחרונה, אתמול, רביעי העלה אלי לחמני הצעה לסדר בעניין בית הקפה 'גן סיפור', בשבת. על פי טענת לחמני הרי שאילצו את הבעלים לסגור בשבת. אבל נכט, אחד האנשים שהיה מזוהה בבחירות כמי שנלחם בהדתה באשדוד, הוא זה שמגן חל ההחלטה כשהוא טוען שלחמני מטעה את הציבור.

נכט כתב מכתב פומבי ללחמני ובו בין היתר הוא מביא את דבריו של הבעלים ברנרדו בלחוביץ', שהוא כלל אינו רוצה לעבוד בשבת ובו מצוט הבעלים: "מציע שתשאל את היזם אם הוא בכלל מעוניין לפתוח בשבת ד"ר אלי לחמני".

נכט כתב את הדברים כאמור במכתב הגלוי:

"ד"ר אלי לחמני
עצוב לי שאדון לחמני, מטעה את הציבור, פשוט משקר אתכם! הכל באמצעות מוניפולציות זולות, שאין מאחוריהם דבר.

לחמני העלה היום במועצה הצעה לסדר היום, בעניין עבודת בית קפה ׳גן סיפור׳ בשבת. במענה להצעה זו, חברת המועצה גב׳ אורית אלמוזנינו, אשר בדקה את הנושא הקריאה לחברי המליאה את הסעיף בחוזה, שמאפשר לבעל העסק ברצותו לעבוד בשבת, אך בעל העסק בחר אחרת. האם ניתן לכפות על בעל העסק בניגוד לרצונו עבודה בשבת? נראה לי מוגזם! האם יש בסמכות החוקית של המועצה, בהצביעה על סדר היום לבטל את ההתקשרות המדוברת או לשנותה – חוקית לא! מדובר בהתקשרות חוזית קיימת של חברת חופית. האם אנחנו רוצים שיהיה עסק פתוח בשבת בפארק ים? חובה שכן, וזו בדיוק ההחלטה שהתקבלה בישיבת ההנהלה, ואנו פועלים בעניין.

לחמני, חשף את פניו האמיתיות כפופוליסט זול, שכותרות חשובות לך יותר מהעובדות. אם אתה חושב לרגע שאשדוד חופשית ופתוחה, חשובה לך בגרם יותר מחברי הסיעה שלנו או לחברי קואליציה אחרים, אז אתה טועה ומטעה. פשוט בזמן שאתה מטיח שקרים, יש מי שפועל ועושה עבודה בשטח. תפסיק להיות פופוליסט זול ותצטרף לקואליציה לטובת עשייה משותפת!"

https://www.facebook.com/390174201363786/posts/713157542398782/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך