סוער במועצת העיר: לחמני גרם למהומה על כך שבית קפה החליט לסגור בשבת

חבר המועצה אלי לחמני לא עשה שיעורי בית והובך בישיבת המועצה בנוגע לבית הקפה 'גן סיפור', שממוקם בפארק אשדוד ים ומסרב לפתוח בשבת גרמה מהומה במועצת העיר. לחמני דרש לחייב אותו דבר שהחוק לא מאפשר ובכך גרם עימות מכוער
סוער במועצת העיר: לחמני גרם למהומה על כך שבית קפה החליט לסגור בשבת

מליאת מועצת העיר התכנסה הערב לדון בהצעות והדיונים שעל סדר היום, אלא שמהר מאוד העניינים התלהטו והשיח בין חברי המועצה הגיע לטונים צורמים, שכללו עובדות לא נכונות שאותם הוביל חבר האופוזיציה אלי לחמני, שרק לאחרונה קיבל את החלטת בית המשפט על כך שעתירתו בעניין זיוף הבחירות נדחתה.

הנושא שעורר את הדיון הוא הסכם החוזה בין בית הקפה 'גן סיפור' שבפארק אשדוד ים לבין עיריית אשדוד, כאשר לחמני טען שהעירייה הכריחה אותו לסגור בשבת. מי שלקחה את רשות הדיבור היא חברת המועצה עו"ד אורית אלמוזנינו ריז, שחשפה את פרטי החוזה וגרמה ללחמני להיות מובך.

בפרטי החוזה שחשפה חברת המועצה מסיעת 'אשדוד ביחד' נכתב במפורש כי בעל העסק ראשי לפתוח את העסק בכל שעות הפעילות של הפארק (שפתוח גם בשבת) אך מבחירה החליט לסגור בשבת, ואי אפשר להכריח אותו לפתוח בשבת גם ע"פ חוק.

לחמני שלא קיבל את ההסבר היפה והמדוייק של חברת המועצה שהוכיח מעל לכל ספק שבית הקפה פעל על פי החלטה אישית, ואילו עריית אשדוד נתנה לו חופשיות להחליט אחרת. ראש העיר שנדהם ממסע הצעקות של לחמני נגד חברי הקואליציה החליט להשיב לו והעניינים התלהטו.

צפו בוידאו הסוער מהמליאה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך