דרס למוות עובד ניקיון וקיבל קנס של 1800 שקל ועבודות שירות

שופטת בית המשפט השלום לתעבורה באשדוד גזרה עונש של עבודות שירות בלבד לאדם שדרס למוות עובד ניקיון, על המדרכה. הוא לא ירצה מאסר בפועל כפי שדרשה התביעה. הדורס ישלם 1800 שקלים, ירצה עבודות שירות במשך חצי שנה ורשיונו נשלל ל-10 שנים. תגובת עורך דינו קובי בן שעיה: "אני מברך על החלטת בית המשפט שקיבל את טענותינו ונתן למרשי הזדמנות לשקם את חייו".

השופטת דורית בונדה, שופטת בית המשפט השלום לתעבורה באשדוד, גזרה בהחלטה תקדימית עבודות שירות לאדם, שדרס למוות עובד ניקיון לפני כשנה וחצי, על המדרכה. הוא לא יקבל מאסר בפועל ולא יישב מאחורי סורג ובריח, למרות שהתביעה דרשה עונש של 3 שנות מאסר.

על פי פרוטוקול בית המשפט הרי שב-30.5.1026, בשועת הבוקר דרס האיש למוות באמצעות משאית האיסוזו שלו את עובד הניקיון אלכסנדר מושאילוב ז"ל, לאחר שנסע לאחור על המדרכה במהירות של 15 קמ"ש. בהחלטה נכתב כי: "התאונה ארעה עקב התנהלותו של הנאשם שהתבטאה בכך שעלה על המדרכה ונהג בה". למרות זאת לא נפסק לו מאסר בפועל.

בהמשך נכתב כי בית המשפט קיבל אאת החלטה גם בגלל גילו הצעיר של הנאשם, 21, בעת התאונה, שהודה באשמה וגם בין היתר מאחר והוא: "שרוי במצב דכאוני מאז אירוע התאונה". שירות המבחן ציין על פי הפרוטוקול כי "מאסר עלול להביא להרעה במצבו ואף למעשה אובדנות מצידו".

עו"ד קובי בן שעיה. מברך על החלטת בית הדין

העונש אותו קיבל הנהג הדורס על פי גזר הדין:

קנס של 1800 שקלים .

פסילת רישיון למשך 10 שנים.

6 חודשים מאסר בריצוי עבודות שירות, אותן ירצה בישיבת הכותל המרכז התורני וואהל

8 חודשי מאסר על תנאי ל-3 שנים

תגובת בא כוחו של הנאשם, עו"ד קובי בן שעיה, שהצליח לחלץ את מרשו ממאסר: "אני מברך על החלטת בית המשפט שקיבל את טענותינו ונתן למרשי הזדמנות לשקם את חייו ודחה את דרישת התביעה להטיל עונש מאסר מאוחרי סורג ובריח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך