התינוקות שנולדו בשעות הראשונות של 2019 באסותא אשדוד

התינוקות הראשונים של אסותא אשדוד לשנת 2019.בבית החולים נולדו 5 תינוקות חדשים בשעות הראשונות של השנה האזרחית החדשה
התינוקות שנולדו בשעות הראשונות של 2019 באסותא אשדוד
צילום: דוברות אסותא

2019 כבר כאן ובבית החולים אסותא אשדוד ילדו את הילדים הראשונים מהאזור של תחילת השנה האזרחית החדשה. בשעות הראשונות של 2019, הגיחו לאוויר העולם 5 תינוקות חדשים.

אלו הם התינוקות הראשונים של אסותא לשנת 2019:

לניקול, דודו ווילאם מאשקלון נולד בן במשקל 3.860 כאשר בבית ממתין בנם אריאל. הלידה התבצעה בשעה 1:47.

ניקול מספרת: ״הייתה לי חוויה מדהימה מתקנת ומעצימה, עם שרה המיילדת המקסימה. אני מאחלת בריאות והצלחה בחיים למשפחה שלנו ולבעלי דודו, שנגדל באהבה ובנחת את הילדים המקסימים שלנו״.

צילום: דוברות אסותא אשדוד

יולדת נוספת בבית החולים היא רביד מורל שמחה מבאר טוביה. מורל ילדה בת בשעה: 02:30, בת במשקל 3590 כאשר בבית מחכות הבנות: הדר, אמרי וליה. מורל מתארת: ״התחילו הצירים בצהריים והתגברו לקראת הערב, הגעתי לבית החולים לקראת שש בערב. בזכות המיילדת תמר המדהימה קיבלתי חוויה מתקנת מהלידות הקודמות. התמיכה, ההכלה והלווי האישי לאורך כל הלידה גרמו לי לסיים את הלידה עם כוחות ובתחושה של סיפוק. אני מאחלת בריאות לקטנה ולשלוש האחיות שלה שבבית, שתהיה תמיד שמחה ומאושרת. ולי ולבעלי שישרור תמיד בבית האושר והאור מהמשפחה״.

כמו כן, חיה ואיציק אוחנה מאשדוד חוו את לידתם השנייה כשבבית מחכה הבת טוהר. שעת לידה 03:15. משקל : 3190 ק״ג. חיה מספרת: ״הגעתי ללידה עם פתיחה כמעט מלאה, זו הייתה לידה בלי אפידורל והרבה בזכות המיילדת שרה המקסימה, ילדתי כעבור שעה. מאחלת לכולנו שנה של התחלות חדשות שנה מלאה בשמחות אור ואהבה״.

צילום: דוברות אסותא אשדוד

בית החולים אסותא מאחלים מזל טוב והרבה בריאות למשפחות המאושרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך