שוב פעם: רימון הלם הושלך לעבר בית פרטי באשדוד

שוב הפשע משתולל ברחובות העיר, לאחר הדיוח הבוקר על אירוע הדקירות, ומציאת מעבדת סמים בעיר, מתברר כי גם זריקת רימוני ההלם חזרו עם פתיחת השנה האזרחית החדשה
פס של אין מעבר

רימוני ההלם הפכו למכה בעיר אשדוד, לאחר שבחודשים האחרונים נזרקו כמה וכמה כאלה לעבר בתי מגורים בעיר, יחד עם מטען החבלה שהוטמן מתחת לרכב באשדוד ואפשר לומר שהפשע שנעלם קצת לאחרונה מהעיר חזר בכל הכוח.

גם הלילה התרחשו שני אירועים פליליים בעיר, בדמות רימון הלם שהושלך לעבר בית ברובע ה', והשני הוא אירוע דקירת הכדורגלן, כאשר בשני המקרים המשטרה פתחה בחקירה האירוע.

דוברות המשטרה: רימון הלם הושלך הלילה בעיר אשדוד. המשטרה פתחה בחקירה- אמש, לאחר השעה 22, התקבל דיווח כי הושלך רימון (הלם) ברחוב אחד העם בעיר אשדוד. כוחות משטרה ביניהם חבלני משטרת ישראל הגיעו למקום והחלו בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים. חשוב לציין כי לא נגרם נזק ולא היו נפגעים באירוע. חקירת המשטרה נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך