נתונים מעודדים: אשדוד העיר החמישית בדיווחים על מבצעי עבירות תנועה

על פי נתוני הרלב"ד שמתפרסמים היום העיר אשדוד נמצאת במקום החמישי בדיווחים על נהגים שמדווחים על עבירות תנועה, עם 1461 דיווחים בשנה האחרונה, צמודה מעליה ראשון לציון
פקק בלילה באשדוד

העיר אשדוד מובילה גם בדברים חיוביים כאשר המעורבות של נהגי העיר אשדוד על מנת למנוע תאונות גבוהה מהצפוי, לאחר שהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים פרסמה שהעיר שלנו במקום החמישי בדיווחים על נהגים שביצעו עבירות תנועה חמורות, כאשר מעליה נמצאות ירושלים, תל אביב, פתח תקווה וראשון לציון.

מנכ״לית הרלב״ד, עו״ד רחלי טבת ויזל אמרה הבוקר כי ״מניתוח נתוני 2018 עולה כי נמשכת מגמת הירידה בתאונות הדרכים הקטלניות. בשנת 2018 ישנה ירידה של 13% במספר ההרוגים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, ירידה משמעותית של כ -50 הרוגים. במרבית האוכלוסיות ישנן ירידות משמעותיות בנפגעים, למעט רוכבי האופניים והאופניים החשמליים".

עו"ד ויזל טענה כי "מגמת הירידה בתאונות הדרכים שאנו רואים השנה, הינה פרי עבודה מאומצת של גופים רבים ובהם משרד התחבורה, אגף התנועה, משרד החינוך ועוד. ברלב״ד התמקדו השנה בתכניות פעולה ממוקדות מול אוכלוסיות שונות ומול סוגי התנהגות שונים, מתוך תפיסה ברורה שפעילות ממוקדת, מבוססת מחקר ותכנית מותאמת – מביאה לתוצאות, כפי שאכן היה בפועל.

לגבי השנה הבאה אמרו כי פעילות הרלב"ד בשנת 2019 תתמקד באוכלוסיית הולכי הרגל, ובהיסחי הדעת הנובעים מקריאה וכתיבת מסרונים בטלפון הנייד במהלך נהיגה. זאת בנוסף כמובן על אוכלוסיות בסיכון דוגמת רוכבי האופניים החשמליים.

לסיכום טענו ברשות לבטיחות בדרכים כי "אנו מקווים כי גם את סיכום שנת 2019 נסיים בירידות שיהפכו למגמה ממושכת, וזאת בשיתוף עם אזרחי המדינה, ובהמשך עבודה מאומצת של הרלב״ד וכלל הגופים".

ברלב"ד מציינים כי יש לזכור שהמספרים אינם סופיים ועלולים להשתנות בשל פטירות מאוחרות ובשל העובדה כי השנה הקלנדרית מסתיימת הלילה ב-24:00.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך