שמו של מתן חוזז עלה במ.ס אשדוד

השחקן של מכבי ת"א לא מקבל דקות משחק. ברור שיש רצון של קבוצות אחרות לראותו אצלהן. מחכים לתשובה של בלמים מחו"ל. מילאן סמיליאניץ' אמור להגיע לחתום.
שמו של מתן חוזז עלה במ.ס אשדוד
מועמד. חוזז. (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

במ.ס אשדוד ממשיכים לחפש חיזוק. המאמן יובל נעים כבר אמר שהוא רוצה לחזק את ההגנה, הקישור וההתקפה. בקבוצה מחפשים מועמדים אפשריים ושמו של מתן חוזז שחקנה בן ה-22 של מכבי ת"א עלה.

לקבוצה ברור שיהיו עוד קבוצות שירצו אותו, אבל גם ברור שחוזז יקבל באשדוד דקות שלא ייקבל בקבוצה אחרת. באשדוד בודקים גם עם שחקנים ישראלים אחרים כמו טל כחילה, ערן לוי ובמקביל מחכים לראות אילו שחקנים ישוחררו בעיקר ממכבי ת"א והפועל באר שבע. מילאן סמיליאניץ', ששיחק אצל יובל נעים באשקלון ועתה שייך לסגל בפרטיזן בלגראד, יגיע לחתום.

בקבוצה מחכים לתשובה בימים הקרובים של בלמים זרים שעשויים להגיע, חלקם להיבחן חלקם לחתום. ברור כי סגל הזרים של הקבוצה יראה שונה לגמרי, לאחר חלון העברות. רומן הבראן עשוי לחזור לסגל לקראת המשחק מול רעננה, לאחר פציעה, ככל הנראה גם גדי קינדה יחזור לאחר השעייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך