פרסום ראשון: נהג בית ספר איים על ילדי ההסעה בשוקר חשמלי

אתמול (ו') עם סיום הלימודים בבית הספר "רגבים" שבמושב אמונים סמוך לעיר אשדוד, נהג ההסעה של בית הספר איים על התלמידים עם עלייתם לאוטובוס בשוקר חשמלי. אמא של שניים מילדי האוטובוס מספרת: "הנהג אמר לילדים מי שיעז לדבר או לצעוק יקבל זרם בראש"

מקרה חריג וחמור אירע אתמול (ו') בשעה 12:45 עם סיום יום הלימודים בבית הספר "רגבים" בתחום המועצה האזורית באר טוביה, הסמוך לעיר אשדוד. תלמידי כיתות א'- ו' עלו אל ההסעה לכיוון ביתם שבמושב גבעתי, כאשר רגע לפני נסיעתם הביתה, אוימו בשוקר חשמלי על ידי נהג האוטובוס.

אחת האמהות ששניים מילדיה היו על ההסעה ואוימו ע"י הנהג מספרת בזעזוע: "הנהג עבר בין הילדים עם שוקר ואמר 'מי שיעז לדבר או לצעוק, יקבל זרם בראש'. הוא איים על כל הילדים באוטובוס ללא יוצא מהכלל, הוא עבר ילד ילד ואיים על כולם".

כמו כן, מתברר שהכתובת הייתה על הקיר, לפני מספר ימים בנה סיפר להוריו כי הנהג קילל אותם ומסתבר שכך גם ילדים נוספים, אך ההורים מצדם חשבו כי הילד מגזים ולא ייחסו לכך חשיבות.

אמא נוספת שבנה היה על האוטובוס מספרת בכעס: "הילד חזר מההסעה והוא אמר שהנהג איים על הילדים עם שוקר, אין מילים לתאר את הזוועה הזו, אני לא מבינה איך מעלים דבר כזה להסעות".

כעת לאחר האירוע הנוכחי ממנו חזרו ילדים רבים מבועתים וכאשר תיארו את הפחד שעברו כל ילדי האוטובוס, הורי בית הספר זועמים ופעלו כבר ביום שישי רגע לפני כניסת השבת, להגשת תלונה במשטרה.

היא מספרת כי כאשר הגיעו לתחנת המשטרה על מנת להגיש את תלונה, היא פגשה את הנהג במקום והתעמתה עימו, היא מסבירה: "אמרתי לו איך אתה מאיים על ילדים חסרי אונים, אתה לא מתבייש. הנהג ענה לי 'זה היה בצחוק גם לי יש ילדים' והשוטר הכניס אותו לחדר החקירה. הבנתי שבמועצה שלנו הוא לא יסיע יותר, אבל העיקר שהוא יקבל את העונש שמגיע לו זה מה שחשוב לי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך