בבית הספר "בית יוסף" חגגו בהצלחה את מבצע "שינון הלכות"

עם סיומו המוצלח של מבצע "שינון הלכות" של ילדי בית הספר "בית יוסף", התכנסו הילדים עם הוריהם במתנ"ס "קופף", למסיבה וחלוקת פרסים למצטיינים
בבית הספר "בית יוסף" חגגו בהצלחה את מבצע "שינון הלכות"
הרב עובדיה דהן

זו מסורת של שנים של ביה"ס "בית יוסף", המעודד מידי פעם מבצעים שונים לילדי בית הספר, המהווה אתגר במיוחד עבורם בנושאים שונים כדי ליצור תחרות של הצלחה ולהגיע לשלב הגמר. הילדים המשתתפים עושים זאת בשמחה וכך מרחיבים את ידיעותיהם בנושאים שונים בערכים ובמסורת ישראל.

בדברי ברכה פתח יו"ר המועצה הדתית ונשיא בית הספר הרב עובדיה דהן, שבתחילת דבריו שיבח ובירך בחביבות רבה את הילדים שהשתתפו במבצע "שינון הלכות" והגיעו להישגים מרשימים. עוד ציין את החשיבות הרבה שיש להורים בחינוך בניהם ע"י שיתוף פעולה עם הצוות החינוכי לצורך קידומם המלא בכל המישורים, רק ע"י עבודה מערכתית יהיה ניתן לראות את פרי החינוך וההשקעה בתלמידים. התרגשות מיוחדת אחזה בקהל כשעלו תלמידי כיתות א'-ב' במופע שירה בתנועה מרשים בהנחיית המורים.

דברי ברכה קצרים נשא מ"מ וסגן ראש העיר אבי אמסלם, ששיבח את הצוות החינוכי שאכן הפירות המתוקים ניכרים לעין כל. המנהל החינוכי הרב מאיר בן גיגי, נשא את המשא המרכזי בערב זה, והרחיב בנושא חשיבות תמימות הדעים והאחידות בין ההורים לקשר לחינוך ביניהם שהיא המפתח להצלחה החינוכית. בהזדמנות זו הודה מקרב ליבו לצוות המורים המשקיעים ללא ליאות בתלמידים ולהורים היקרים על שיתוף הפעולה התמידי.

לפני ההגרלה, נערך מופע הצגה מרשים ואומנותי, שהעביר מסר חינוכי חשוב על בין אדם לחברו, ועל הכבוד לזולת כשהילדים כולם היו מרותקים.

בסיום הערב, התקיימה הגרלה נושאת פרסים יקרי ערך לתלמידים שהשתתפו במבצע 'שינון הלכות', בה הוגרלו 2 זוגות אופניים, קורקינט, מכוניות שלט ועוד…

התלמידים חזרו לביתם עם הוריהם כשהם מלאים תודה והערכה לצוות החינוכי על ערב נפלא ומיוחד זה הממשיך להוביל את המהפכה החינוכית בהחדרת מסורת, ערכים ומורשת ישראל באווירה חמה ומיוחדת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך