סניף שני נפתח באשדוד לפיצוחי חזי חממה

בשבוע שעבר נפתח הסניף החדש של ענק הפיצוחים והפירות היבשים חזי חממה, והפעם במתחם סטאר סנטר באשדוד, יחד עם שותפו נאור פרי שמנהל בהצלחה רבה גם את סניף גן העיר. זהו הסניף השישי בפריסה ארצית, אחרי הסניפים בראשל"צ, פ"ת, נתיבות, ביל"ו והסניף בגן העיר באשדוד
סניף שני נפתח באשדוד לפיצוחי חזי חממה

אירוע הפתיחה של הסניף השני באשדוד של ענק הפיצוחים חזי חממה, במתחם סטאר סנטר, התקיים בנוכחות הבעלים חזי חממה, שותפו העסקי רונן שם טוב, ונאור פרי שהוא שותף בסניפי אשדוד (אגב, פרי חגג יום הולדת 44 באותו היום, וזכה לקבוע את המזוזה על דלת הסניף החדש). כזכור, באשדוד פועל סניף מצליח מאוד במתחם גן העיר. באירוע הפתיחה המרשים נכחו משפחה, חברים ומעל-2000 קונים וחוגגים שהגיעו למתחם הסניף החגיגי ונהנו מכיבוד משופע, מוזיקה קצבית ואווירה חגיגית.

הבעלים חזי חממה: "זו הפעם הראשונה שאנו מקימים סניף שני באותה העיר, זה רק בזכות האמון שיש לנו בקהל האשדודי ובחתך האוכלוסייה שמתחבר מאוד לקונספט שלנו. הסניף בסטאר סנטר הוא מענה לצד השני של העיר, לאותו חתך קהל במיקום אחר. המיקום של הסטאר סנטר הינו מיקום אסטרטגי. יש חניות רבות, מגוון רשתות שיווק מהשורה הראשונה, ואני מאמין שעל כל לקוח שהגענו יש עדיין עשרה שלא הגענו. אשדוד מתפתחת בקצב מדהים ואיתה גם האוכלוסייה ואנחנו כבר עם הפנים לעתיד, לתת מענה לעיר גדולה יותר. באשדוד יש אוכלוסייה רבה בעלת זיקה לדת ולשבת, הלקוחות שלנו צורכים הרבה פיצוחים לשבת, לאירועים כגון חינות, שבת חתן, אזכרות, חנוכת בית ועוד… ואנחנו כאן כדי לתת את כל המענה ואיכות, בטעם ובטריות הכי גבוהה".

עוד הוסיף חזי חממה: "בסניף הזה יושמו כל הלקחים מסניפים הקודמים, החל מהעיצוב, נראות, נגישות, חווית הקנייה וכמובן בתרמיל המוצרים. לכבוד הפתיחה אנו יוצאים בחודש של מבצעים במוצרים המובילים והאיכותיים שלנו. אני מזמין את הקהל האשדודי להגיע לסניף החדש ולחוות מגוון רחב של צבעים וטעמים, ריחות נדירים, ארומה, טריות ואיכות מוצרים בלתי מתפשרת, רק מי שיגיע יבין".

נאור פרי, שמנהל בהצלחה רבה את סניף גן העיר, ינהל גם את סניף בסטאר סנטר: "זהו הסניף השני בעיר, התרגשות גדולה מאוד להגיע לקהלים חדשים, ולהביא להם את הקונספט הייחודי שלנו במוצרים הטריים והאיכותיים. המקום החדש מעוצב מדהים, מלא בכל טוב, המקום מלא בטעמים מכל העולם שכולם נבחרו בקפידה, הלקוחות שיגיעו אלינו יזכו לחוויית קנייה וטעמים בלתי נשכחת. אני כבר 5 שנים מנהל את הסניף בגן העיר ומכיר טוב את הקהל האשדודי, שקונה ברוחב לב ולא מתפשר על איכות".

"באירוע ההשקה הכנסנו מבצעים מטורפים שלא נראו כבר זמן רב בארץ, ויימשכו כל החודש על תבלינים, פירות יבשים ופיצוחים". כך לדבריה של שירלי אלקובי, מנהלת השיווק והמותג של רשת חזי חממה שהוסיפה: "אנחנו מזמינים את תושבי אשדוד והסביבה ליהנות מחוויית קנייה אחרת, שירות אדיב ואכפתי. בנוסף תוכלו להצטרף בחינם למועדון הלקוחות שלנו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך