תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 28/12/18 ועד 03/01/19
תחזית אסרולוגית

טלה: השבוע מראים הקלפים שמישהו עשוי לרקום מזימות ותחכים מאחורי גבכם. כדי להימנע מפגיעה חלילה, יהיה עליכם לגלות ערנות ולוותר על נאיביות. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם (בעיקר את הנשים) ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השיניים הדרושים לשם כך. בעבודה: יש לכם הזדמנות להוכיח את נחיצותכם. לכן, אל תהססו להיות ראש גדול. זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. הקלפים מייעצים למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורך המציאות.

שור: המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד זוגי. נתינה ללא גבולות יוצרת אצלכם חוסר. חשוב שתדעו, שהרצון שלכם לרצות את האחרים בא על חשבונכם והשבוע למרות שאתם טולרנטיים, חשוב שתציבו את עצמכם ואת רצונותיכם במרכז. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה. בבית: טיהור הבית מאנרגיות שליליות יקל על התנהלות הדברים בתוך בבית. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה ש-מה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. לרווקים: שבוע מבורך להפגין נראות ובולטות. צאו מהבית והיו דומיננטיים. הכרות עם דמות בעלת תכונות שכובשות את לבכם עולה על הפרק.

תאומים: שבוע טוב עומד בפתח. התחושה הכללית שעוטפת אתכם מצביעה על כך שבסך הכול השבוע הדברים די מסתדרים לכם והכיוון הכללי בו אתם צועדים הוא חיובי ונכון. כמו כן, בשבוע זה יתאפשר לבני מזל תאומים לבסס את מעמדם בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לחיי חברה וכדומה. בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם, ורק לאחר שבדקתם לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם. סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. לרווקים שביניכם שישנו את דרך חשיבתם ואת יחסם לנושא הזוגיות צפוי מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. קשר שאתם מתקשים לסיים הופך לדביק ומעיק וזה לא מה שאתם צרכים כרגע. אירוע חברתי או שמחה משפחתית בהם תיקחו חלק יסבו עונג אך עליכם להיזהר משתייה מופרזת ומהתהוללות יתר. התיקון השבועי: עליכם להקפיד ולחייך יותר, החיוך פותח את אזור מקלעת השמש, הוא פותח את השמש הפרטית שלכם ומאפשר לאור שלכם לזרוח מבפנים החוצה אל העולם. חיוך אחד משנה את תמונת העולם שלכם – משנה את המציאות. לכן אמצו את ההמלצה של הקלף השבועי שלכם וחייכו הרבה, חייכו גם כשאתם לבד, פשוט חייכו וב"ה העולם יחייך אליכם בחזרה.

סרטן: התחושה הכללית בשבוע זה היא כאילו שסלע גדול ירד לכם מהכתפיים. אין זה אומר שבא לציון גואל וכל צרותיכם נגוזו, אבל בכל זאת אתם חשים שעכשיו אתם מסוגלים לקדם את עצמכם ביתר מרץ ממה שהשקעתם ושעשיתם עד כה. לאלו מכם שיבחרו בדעה צלולה לשים את עברם מאחור ולהתחבר מחדש אל האושר ואל שמחת החיים, צפוי שינוי מרענן וזאת משום שאנשים שמחים הם בריאים, אופטימיים ובעלי מוטיבציה רבה יותר להצליח. חשוב לזכור, שאושר דורש משמעת, נחישות ועבודה קשה. האושר אינו מטרה בחיים; זהו אמצעי להגברת האנרגיה הפנימית שלכם, על מנת לממש את מטרותיכם. האושר אינו מקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו. צאו וצורו אותו. זכרו שאושר מותנה בעשייה. אין עשייה – אין אושר. בעבודה: יש צורך להתחבר אל מוטיבציה מחודשת אשר תעניק לכם את היכולת להתחבר מחדש אל עשייתכם. כדי לעשות זאת ממליצים לכם הקלפים לשקול הרשמה ללימודים ולהעשרה כזו או אחרת. בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם אחד מבני הבית מצריך מכם לחשוב היטב על האופן שבו אתם צרכים ורוצים להגיב. עשיית סוף מעשה במחשבה תחילה, תעניק לכם את היכולת להגיע לפתרון מתוך בנייה ולא מתוך כפייה. זוגיות: היכולת שלכם להבליג, לשכוח ואף לסלוח היא זו שתעצב את זוגיותכם. אלו מכם שימצאו כוח בלבבם לעשות זאת, יוכלו לגלות שצמיחה מתוך משבר אכן אפשרית. כמו כן ענייניים שקשורים במעבר דירה ,שינוי או שיפוץ של מקום המגורים עולים על הפרק הקלפים מצביעים על כך שמשנה מקום משנה מזל.

אריה: המהות הרוחנית של השבוע מדברת על כוח ההתמדה, על נחישות ועל דבקות במטרה. שימוש נבון בנחישות ואמונה יספקו לכם את הכוחות הדרושים כדי לנצח במאבקכם יהיה אשר יהיה. זכרו!! אין זה הזמן להרים ידיים. או כפי שאמא שלי שתחייה אומרת- "אין מחלפים סוסים בעלייה". לכן רק מאבק עיקש, דבקות במטרה, אמונה והתמדה יעזרו לחולל את המפנה שמחכה לכם מעבר לפינה. בתוך הלב: הצורך למצוא צידוק לדרך כזו או אחרת שבה בחרתם לפעול, מעמיד אתכם בעמדת התגוננות מול עקרונות, מוסר ומצפון. בעבודה: יהיה עליכם להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. קידום או שינוי לו אתם מצפים מתעכב מלהגיע ואתם חוששים שהבטחות שקיבלתם לא יתממשו. הקלפים מייעצים לכם לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתחיל ולהשמיע את קולכם. גישה אסרטיבית ונבונה תוביל להצלחה. בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים ואין לכם חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית. זוגיות: מאבקים של מי צודק, מונעים מכם את היכולת לממש זוגיות תקינה. הקלפים ממליצים לכם שהשבוע, להיות חכמים ולא רק צודקים. מתחים סביב חינוך הילדים מעכיר את אווירה. הפגנת איפוק וסובלנות ימנעו זאת. חופשה קצרה נראת באופק. טיפ לשבוע טוב יותר: התמקדות בדברים הטובים שקרו לכם בשנה שחלפה, זו הדרך הנכונה להסתכל על החיים.

בתולה: תוכנית שהשתבשה או צפייה שלא מומשה מצריכה מכם להתפקח ולראות את המציאות כפי שהיא. יתכן והאכזבה גורמת למפח נפש אך הדברים שלהם ציפיתם יתרחשו ב"ה במועד מאוחר יותר. באופן כללי: תחושת בלבול וחוסר מיקוד עוטפת אתכם וגורמת לירידה באנרגיות, לעייפות ולדכדוך קל. תהליך זה מתרחש היות ואתם כמהים לשינוי כלשהו בחייכם. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שעליכם להתקדם ולעלות שלב נוסף בדרך להגשמת ייעודכם. לאלו מכם שיהיו קשובים ויחפשו את הסימנים שבדרך, התשובה לא תאחר להגיע בריאות: החולשה הכללית בה אתם חשים היא תוצר לוואי של הסערה המתחוללת בנשמתכם (נפש בריאה בגוף בריא) היו ערניים והקשיבו לגופכם. יחד עם זאת, אין מקום לחשש. הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע. עשו מדיטציה או טיפול הילינג, הדבר יעשה לכם נפלאות וישפר את הרגשתכם. כמו כן, הקיפו את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ושאבו מהם כוח – אתם לא לבד, הדברים יחלפו בקרוב. בעבודה: יש מי שאינו מפרגן לכם ומנסה לחבל ולהזיק לשמכם הטוב ע"י הפצת שמועות ורכילות חסרת בסיס. הקלפים מייעצים לכם לנהוג באיפוק ולא להיגרר לויכוחים מיותרים. זוגיות: אמינות שוב על הפרק!! התחושה שמקננת בליבכם אומרת שבן הזוג לא בדיוק גלוי ופתוח. תהליך זה עלול ליצור מתיחות מיותרת ביו כותלי הבית. לרווקים: הכרות שהחלה לא מזמן ונראתה מבטיחה, עלולה להתגלות כמאכזבת. לכן אל תמהרו לתת את לבכם וזכרו שלא כל הנוצץ זהב. נושאים שקשורים בהריון, פריון ולידה עולים על הפרק.

מאזניים: עם סיום השנה האזרחית ותחילתה של החדשה, רבים מבני מזל מאזניים עוברים תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. תהליך זה מלווה בתחושה של קדרות מסוימת הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם. תהליך זה של סגירות רגשית אמור בסופו של דבר להוביל אתכם למצב של הבנה, קבלת החלטות ויציאה לדרך חדשה של צמיחה רוחנית ומעשית. בעבודה: אתם רוצים שקט ושיניחו לכם לנפשכם אך יחד עם זאת עליכם להמשיך ולתפקד כרגיל לכן, אל תאפשרו לתחושת הקדרות לחלחל לסדר יומכם. זוגיות: למרות שאתם זוג, אתם חשים לבד. הקלפים מצביעים על כך שהגורם העיקרי למצב הזה הוא חוסר בתקשורת. כל שעליכם לעשות על מנת להיחלץ ממעגל קסמים זה הוא לנצל את חופשת החג להתקרבות רגשית ופיזית. הרשו לעצמכם להיפתח כלפי בן הזוג, להסיר את מחסומי הבושה, המוסר הכפול והאגו ולהביע את דעתכם ורצונותיכם ממקום בריא של שיתוף ובניה. קשר שהסתיים מקבל הזדמנות מחודשת להחזיר עטרה ליושנה. גם אם הקשר הזה לא יסתדר ויצליח, זוהי הזדמנות נהדרת ליישור הדורים והשקטת המצפון לקראת היווצרותו של קשר חדש.

עקרב: אכזבה מציפיה שלא מומשה, סיום של קשר, פיטורין, סוף של דבר (אבל אין דבר.) פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בלבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. כדאי שתדעו, שהאדם היחידי שיכול לחולל בעבורכם את המפנה, הוא אתם עצמכם! לכן, עיצרו לרגע וחישבו, אם הייתם יכולים להתקדם היום רק צעד אחד קדימה … איזה צעד הייתם עושים? מה הייתם משנים? זכרו גם מסע גדול מתחיל בצעד אחד קטן. היהדות מלמדת, שככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, אל לכם למהר ולהיכנע אל מול כל משבר. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר בין הפערים שמתחוללים בנשמתכם. בעבודה: השבוע יהיה עליכם לפקוח 'שבע עיניים' ולהיזהר זהירות יתרה בכל אשר תלכו. חוסר תשומת לב עלול להוביל לפגיעה חלילה וכמו כן, אתם עלולים לאבד או לשכוח היכן הנחתם דבר זה או אחר, לכן היו מסודרים והיזהרו בדרככם. זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה- היזהרו בלשונכם! בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף. כמו כן, הימנעו מרגשות שלילים כגון: כעס, קנאה, פחד אכזבה וכדומה.

קשת: בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל טלה ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה, יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ"ל, יגרור עיכובים מיותרים. בעבודה: עליכם להקפיד שלא להיגרר לרכילות ולויכוחים. כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום ליעול ולחיסכון. זוגיות: חוסר סיפוק והמון טענות יוצרים זוגיות שיש בה הרבה תסכול וחוסר נחת. כדי לפתור את הבעיות אתם חייבים לפתוח ערוץ תקשורת עם בן הזוג שבו תשימו את הכל על השולחן מתוך כוונה כנה ואמיתית להגיע לעמק השווה. מומלץ לנצל את חופשת סוף השבוע כדי לעשות זאת. שבת מזמן לכם הזדמנות נהדרת לכייף וליהנות. גם כאן, שמירה על ראש פתוח וקליל היא ערובה ליום נפלא.

גדי: שבוע טוב לכול עשייה ולכול דבר ועניין. זמן טוב להשלמה, לסליחה ולפיוס. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת ב"ה לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל גדי ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם.

דלי: דברים אותם אתם שומרים עמוק בבטן גורמים לכם לחוסר נוחות ולמתחים שבאים לידי ביטוי במצב רוח ירוד, עייפות וחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים מלמדים שתחושות אלו נובעות בעיקר מעצם העובדה שרבים מכם חשים כי הם אינם נמצאים במקום בו הם באמת רוצים להיות, אולם חוץ מלקטר ולהתלונן אינכם עושים דבר למען עצמכם. עליכם לדעת שהמהות היהודית היא לדבר מעט ולעשות הרבה ושאלוהים עוזר לכולם אך בעיקר הוא עוזר למי שעוזר לעצמו. כדי ליצור את השינוי ממליצים לכם הקלפים לבחור זמן קבוע שבו תעצרו ותבדקו מחדש את החיים שלכם. על פי התודעה היהודית- הזמן המיועד לכך הוא מידי שבוע לפני שבת, בכל חודש לפני ראש חודש ובכל שנה לפני ראש השנה. אתם יכולים לעשות זאת גם לפני יום ההולדת (אני עושה זאת מידי יום). ללא בדיקה חוזרת ונשנית אתם עלולים לתעות בחייכם ללא תכלית ולהתקדם ללא מטרה. בעבודה: מתיחות במקום עבודתכם יוצרת אווירה לא נעימה שמחזקת בלבכם את ההרגשה שעליכם למצוא עבודה חדשה. גם אם כך הם פני הדברים, חשוב לזכור שאין זה הזמן המתאים להמר ולקחת סיכונים ועליכם להתגבר ולשמר את המצב הקיים גם אם הוא לא כל כך לרוחכם. זוגיות: מאזן בוחן של זוגיותכם מעלה כי אינכם מצליחים להתחבר אל האש והלהט שאפיינו אתכם בעבר. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אתם בוחרים שלא להעלות לשיחה נושא או עניין שמפריע לכם. עליכם להבין שהדחקת הנושא גורמת לכעסים ולתחושת מרמור שמובילה לריחוק ולאווירה צוננת. השבוע יש נטייה להיגרר לויכוחים עם חברים ובני משפחה, השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו שלעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק.

דגים: השבוע יהיה על בני מזל דגים לתת לראש להוביל. נתינת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שבו הם התברכתם ישרת אתכם בצורה יעילה. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר בראש ובראשונה עם עצמכם, ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים. בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן ראויים לקידום המבוקש. כמו כן, ענייניים שקשורים במוסדות ממשלתיים כגון מס הכנסה, ביטוח לאומי או מ.ע.מ עולים על הפרק ויהיה עליכם להיות מוכנים. זוגיות: משברים ישנים שבים ומכים בזוגיותכם. תהליכים אלו מלמדים שאתם זקוקים ליד מכוונת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שידריך ויכוון תוכל להניע מהלכים שאמורים בסופו של דבר להפוך אתכם למאושרים. התעסקות מול מוסדות משפט וצדק כמו למשל בתי משפט ועורכי דין. לאלו מכם שצרכים להתייצב אל מול מערכת הצדק אל חשש למרות הקשיים הצדק ב"ה יצא לאור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך