5 דברים שחשוב לדעת לפני שעוברים השתלת שיניים

במידה והנכם זקוקים להשתלת שיניים חשוב שתדעו כי ישנן מספר אפשרויות לביצוע ההשתלה. בטרם מתחילים את התהליך רצוי לברר על כל ההיבטים הרלוונטיים ולוודא אם אכן הנכם עומדים בתנאים לביצוע ההשתלה.
5 דברים שחשוב לדעת לפני שעוברים השתלת שיניים

אספנו עבורכם חמישה דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים את התהליך ומחליטים לעבור השתלת שיניים.

השתלת שיניים בזאלית – למי זה מתאים ובמה מדובר?
השתלת שיניים בזאלית זהו הליך המיועד לאנשים שהם מחוסרי עצם באופן קריטי. למעשה, עשרים אחוז מאוכלוסיית העולם יזדקקו להשתלה מסוג זה. עם זאת, כיום בארץ ישראל יש לא הרבה רופאי שיניים שאכן מתמחים וקיבלו השתלה בתהליך של השתלת שיניים בזאלית. זו פעולה מורכבת הקשורה לכירורגיית פה ולסת ומצריכה ניסיון ומיומנות מהרופא המנתח.

למעשה, אם התייעצתם וגיליתם כי אינכם מתאימים להשתלת שיניים רגילה והסיבה לכך היא מחסור בעצם – יתכן ותתאימו להשתלת שיניים בזאלית. זו פרוצדורה שמצריכה אשפוז וזמן החלמה בסוף הניתוח, יש להתכונן לכך כראוי ולקחת בחשבון שתצטרכו כנראה להשתמש במשככי כאבים.

מידע נוסף בנושא: https://www.dentalguide.co.il/implants/basal-implant/


השתלת שיניים מהירה  – האם יש דבר כזה?
רבים ממטופלי השיניים שיזדקקו להשתלה ירצו לדעת אם ישנה אופציה להשתלה שיניים מהירה ואיך זה עובד. בהחלט ישנה אפשרות כזו אך גם היא לא תתאים לכל אדם. מדובר בתהליך חדשני שמאפשר לצאת ממרפאת השיניים תוך שעות ספורות עם פה "חדש". משך הזמן שתבלו במרפאה הוא ככל הנראה בין 10 ל-12 שעות כשבמהלכן תבצעו בדיקות, צילומי פה ולסת ואת ההשתלה עצמה. מחיר של השתלת שיניים מהירה נע סביב ה-40,000 ש"ח וניתן לעבור זאת רק לאחר בדיקה מקיפה של רופא מומחה אשר ימליץ על השתלה זו.


דעו מהם המחירים של הטיפולים השונים
מחיר טיפולי השתלות שיניים משתנים בהתאם לסוג ההשתלה ותלויים גם ברופא המבצע. לכל רופא ומרפאה יש תמחור שונה ולפעמים ישנה השתתפות של קופות החולים או הביטוחים הפרטיים. חשוב להבין כי השתלת שיניים היא פרוצדורה די יקרה שיכולה לעלות כמה עשרות אלפי שקלים ובמקרים מיוחדים אפילו יותר. וודאו מראש מה הסכום שתצטרכו לשלם בעבור השתלת השיניים על מנת שוכלו להיערך לכך בהתאם.


סיכונים של טיפול השתלת שיניים
כמו כל תהליך כירורגי, גם השתלת שיניים עשויה לכלול סיכונים שונים. עם זאת, רופאים מומחים מציגים הוכחות כי הסיכונים אינם נפוצים וקורים רק במקרים ספציפיים. בכל אופן, הערכו בהקדם והכירו את הסיבוכים והסיכונים האפשריים.


האם כל אחד יכול לעבור השתלת שיניים?
נקודה זו חשובה מאוד מכיוון שהטיפול של השתלת שיניים אמנם חשוב ומהפכני אך לא כל אדם יוכל לעבור זאת. את ההחלטה אם לבצע השתלת שיניים במטופל או לא יקבלו רק הרופאים לאחר בדיקה מעמיקה והסתמכות על מצב רפואי של המטופל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך