בתוך מספר שעות – שני מקרי כוויות באשדוד של פעוטות

החובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני ל-2 מקרים באשדוד הראשון: לפעוטה כבת שנה וחצי והמקרה השני לתינוק בן חצי שנה, שניהם במצב קל עם כוויות בגפיים
תינוק עם אינפוזיה

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף אשדוד הוזעקו אמש לרחוב הפלמ"ח בעיר בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על כוויות.

החובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לילד כבן שנה וחצי במצב קל עם כוויות בגפיו התחתונות. לאחר שנשפך עליו מים רותחים מקומקום.

ובבוקר שוב: מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה הוזעקו בסביבות שעה 06:00 לרחוב סילבר באשדוד בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על כוויות.

החובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לתינוקת כבת חצי שנה במצב קל עם כוויות בפלג גוף עליון לאחר שנשפך עליה תה רותח.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים להורים ומבוגרים למקם את מיחם המים או הקומקום החשמלי הרחק מהישג ידם של ילדים. חשוב גם לוודאות שכבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי נמצא במיקום שאין לילדים גישה אליו.

בדוברות איחוד הצלה מציינים עוד כי לאחרונה (בפרט בערבי שבתות וחגים ובימי החורף הקרים) אירעו מספר רב של מקרים דומים וחשוב להפיק לקחים בכדי למנוע אסונות מיותרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך