הפסידו נקודה לבנה

מ.ס אשדוד הפסידה בבית למכבי חיפה 1:0, אבל הייתה ראויה לפחות לנקודה, גם בגלל היכולת וגם בגלל החמצת הפנדל של דן ביטון. לפחות היא גילתה את השוער השלישי שלה עומר אגוזי שהיה מצוין. אשדוד ירדה למקום האחרון.
דוד בין מגיני חיפה
דוד בין מגיני חיפה. (צילום: טוטו פוטו)

השורה התחתונה היא שמ.ס אשדוד ירדה למקום האחרון, אבל ויש אבל גדול, אשדוד הייתה ראוייה לנקודה במשחק הזה מול מכבי חיפה. חיפה ניצחה 0:1, אבל מ.ס אשדוד איבדה את הנקודה בנקודה הלבנה, כשדן ביטון החמיץ פנדל במחצית הראשונה. מגיעות לאשדוד מחמאות, אבל יובל נעים והשחקנים רצו נקודות. או נקודה. לבנה.

עוד לפני השריקה וכבר מ.ס אשדוד הייתה בבעיה. רומן הבראן, הצרפתי, שאמור היה לפתוח בהרכב מתח את השריר בחימום ודור גלילי נכנס במקומו. אחרי 24 דקות היא נשארה בלי השוער רועי משפתי שנפצע, שהחליף את השוער הראשון יואב ג'ראפי שנפצע ולשער נכנס עומר אגוזי השוער השלישי, שהתגלה כהפתעה של המשחק.

אחת האבוקות שאוהדי אשדוד השליכו. איפה מהמשטרה (צילום: טוטו פוטו)

חיפה פתחה בשער…שנפסל בבגלל נבדל. רוקאביצה נגח מעולה (8), אבל השופט עידן לייבה (טוב) ראה את הנבדל וקבע אין שער. בדקה ה-13 זה כבר היה חוקי. לאחר לחץ של אשדוד, הכדור הגיע לרוקאביצה ממסירה כפולה. ורוקאביצה מול משפתי שיצא אליו הקפיץ מעליו פנימה 0:1 לחיפה.

אשדוד כמעט חזרה משום מקום (30). דן ביטון הוכשל על ידי רמי גרשון ברחבה והשופט עידן לייבה היה קרוב ושרק. פנדל מוצדק. את הפנדל בעט דן ביטון עצמו, חימוב הדף וטום בן זקן החטיא את הריבאונד מקרוב. החמצה ודאית של אשדוד להשוות. אבל המומנטום השתנה. (קנזביץ' נכנס כמגן, ובן זקן החליף כבלם את אדרי) ודווקא אחרי החמצת הפנדל, אשדוד שלטה. דור גלילי (42) בעט כדור שנראה כבר חודר וחיימוב הדף. דקה אח"כ שוב היה זה חיימוב שמנע שיוויון. אשדוד ירדה בפיגור של שער עם הרגשה שהיא שווה יותר.

גלילי. כמעט השיווה.(צילום: טוטו פוטו)

אשדוד המשיכה את הלחץ גם במחצית השנייה וניסתה להשיג את השוויון. חיפה הסתגרה. אבל דווקא אגוזי הצעיר, מנע שער של חיפה מבעיטה של שון וויסמן (58), באחת התקפות הבודדות שלה עד אז. חיפה שיחקה על מתפרצות ושוב וויסמן (63) הגיע למצב מול אגוזי והאחרון עצר שער. מסתבר שיש שוער שלישי לא רע בכלל באשדוד.

יובל נעים מאמן אשדוד הלך על כל הקופה, העביר את גלילי לתפקיד המגן ואת קנזביץ' לחלק הקדמי. ניסה בכל הכלים ההתקפיים שלו. שחקני חיפה ביזבזו זמן "בפציעות" חוזרות ונישנות, ללמד עד כמה אשדוד לחצה ועד כמה חיפה הייתה לחוצה. מ.ס אשדוד הייתה ראויה ליותר, אבל זה נגמר בניצחון של חיפה, "בשיניים". אשדוד תחכה לחלון העברות מהמקום האחרון.

גילו שוער. אגוזי בעוד הצלה. (צילום טוטו פוטו)

מ.ס אשדוד: משפתי (אגוזי, 24), בן זקן, אדרי (קנזביץ', 32), ברוצי'ץ', סולומון, יעקובוביץ', רייכרט, אווסו (כנעאן, 67), דן ביטון, גלילי,דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך