פיצוי של כ-127 אלף ₪ לסייעת בגן חרדי שהחליקה על רצפה רטובה

בת 41 מאשדוד, סייעת שהשתכרה שכר מינימום בגן ילדים ופעוטון שהופעלו על ידי עמותה חרדית, תזכה לפיצוי של כ- 127 אלף ₪. כך עולה מהסכם פשרה בעקבות תביעה שהגישה באמצעות עו"ד אורן אמסלם לבית משפט השלום נגד העמותה וחברת הביטוח הכשרה שביטחה אותה
בחורה עם אינפוזיה

מהתביעה עולה, כי בעת שהסייעת עברה במשטח ההליכה במקום העבודה לפני כשנתיים, היא החליקה על רצפה רטובה ונחבלה בידה השמאלית ובגב התחתון.

התובעת שסבלה מכאבים חזקים פנתה מיד לאחר התאונה לקופת החולים והופנתה לצילומים ולמעקב אורטופד. בהעדר שיפור במצבה לאחר חופשת מחלה, הרופא המטפל המליץ על בדיקת T.C בה אובחנו בלטי דיסק קלים בחוליות גב תחתון.

לאחר תקופת היעדרות של כ- 3 חודשים, שבה התובעת לעבודתה והמשיכה במעקב אורטופד וביצעה טיפולי פיזיותרפיה, אך נותרה עם הגבלה ורגישות בעמוד השדרה.

בא כוחה עו"ד אורן אמסלם העוסק בתביעות בגין נזקי גוף ורשלנות רפואית, טען בתביעה כי התאונה אירעה בשל רשלנות העמותה שבין היתר איפשרה ניקיון ושטיפה של הגן במהלך שעות הפעילות תוך הגברת הסיכון להחלקה ונפילה של העובדים או של ילדים בגן, לא אסרה מעבר במקום השטיפה עד לייבוש הרצפה, לא הציבה שלטי אזהרה ולא קבעה נהלי בטיחות מתאימים שימנעו התרחשות תאונות במקום העבודה.

מומחה מטעם התובעת וכן ועדה רפואית בביטוח הלאומי העריכו את נכותה לצמיתות בשיעור 10 אחוזים.               בשל הפציעה, הסייעת טענה, כי נפגעה יכולתה לתפקד עצמאית ולמלא את כל צרכיה כפי שעשתה בעבר וביקשה מבית המשפט לפסוק לה פיצוי בגין הפסדי שכר וזכויות סוציאליות, עזרת צד ג', הוצאות וכאב וסבל.

במסגרת הסדר פשרה שהושג בתום משא ומתן בין בא כוחה עו"ד אורן אמסלם לחברת הביטוח שמבטחת את העמותה, הוסכם כי התובעת תפוצה בסך 95 אלף שקלים, זאת בנוסף לפיצוי בסך כ-32 אלף שקלים שקיבלה מהביטוח הלאומי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך