אדומים מבושה. הפועל ת"א הביסה את אשדוד והדיחה אותה מהגביע

במשחק חד צדדי נפרדה מכבי אשדוד/באר טוביה מגביע המדינה בשלב שמינית הגמר לאחר תבוסה 101:73, לאדומים של הפועל ת"א. אשדוד נראית רע מאוד וממשיכה את היוכלת הגרועה שלה לאחרונה. עכשיו נשאר רק לשרוד בליגה.
גביע
הלך הגביע.

מכבי אשדוד/באר טוביה ממשיכה לשבור שיאים שליליים השנה. אשדוד ביכולת גרועה מאוד כפי שהיא מציגה לאחרונה בליגה, נפרדה מהגביע לאחר תבוסה 101:73 להפועל ת"א. לאדומים מתל אביב. רק לא ברור מי היה אדום יותר, הפועל ת"א או אשדוד, מבושה.

אשדוד היא קבוצת גביע. בשלוש השנים האחרונות היא הגיעה 3 פעמים לחצי הגמר, השנה זה לא יקרה, אבל החשש הוא שההפסד הזה ישפיע גם בליגה, שגם בה מצבה של אשדוד גרוע. "הדולפינים" נשארו ללא ניצחון בית בכל המסגרות ויתרכזו מעתה במאבקי התחתית בליגה.

דני פרנקו מאמן הפועל ת"א, הגיע למשחק של אשדוד מול הפועל אילת בכדי ללמוד אותה. מה שהוא למד הוא שאשדוד יכולה להראות רע יותר מאשר היא נראתה מול אילת. משהו צריך

הרבע הראשון עוד היה מעט צמוד, אבל עד שהגענו לרבע האחרון זה כבר היה גארבג' טיים: שולר שוב הגדיל ל-30 בשלשה, שלשה של מעיין ודאנק של טולפסן קצת צימצמו אבל בן משה בפעולות יפות בהתקפה שוב הגדיל את הפער, 61:94 באמצע הרבע. בן משה גם התכבד בנקודה ה-100 של האדומים, שהביאה אותו לדו-ספרתי, עומר הראל ודניאל ששון עלו לדקות נדירות העונה ובסיום 73:101 להפועל ת"א.

בראד גרינברג אמר בסיום: "אני צריך לעשות עבודה טובה יותר בכדי שנשתפר. צריך לנקות את הראש ולבוא לאימון הבא לנסות לתקן. צריכים לחשוב כיצד לשחק כדורסל טוב יותר. אין שום תרופת קסם".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך