"הדולפינים והכרישים" מאשדוד ממריאים לליגות האלופות בכדורגל אולמות

לראשונה שתי קבוצות מאשדוד ייצגו את ישראל בו זמנית באליפות אירופה. קבוצת הכדורגל באולמות של דולפיני אשדוד וקבוצת הכדורגל באולמות הצעירה( 16-21) כרישי אשדוד/ראשל"צ, ימריאו בסוף החודש (31.12) לליגת האלופות בכדורגל באולמות לכבדי שמיעה שתתקיים בשטוטגרט גרמניה .עיריית אשדוד והרשות העירונית לספורט, העניקו לקבוצות תמיכה בסה"כ 35 אלף ₪ לקראת ההשתתפות בתחרות .
"הדולפינים והכרישים" מאשדוד ממריאים לליגות האלופות בכדורגל אולמות
ראש העיר והקבוצות.

אלופת אירופה בכדורגל באולמות "דולפיני אשדוד",  תנסה  להגן על התואר בו הם זכו בשנה שעברה בליגת האלופות  לחרשים וכבדי שמיעה והם יצאו בסוף החודש לתחרות שתערך בשטוטגארט, גרמניה.

לפני נסיעתם לטורניר אירח ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי בלשכתו את שחקני הקבוצות אליהם הצטרף גם מנכ"ל רשות הספורט העירונית יורם אסרף  :ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי  : "אני רוצה להודות לכם על הכבוד הגדול שאתם מביאים לאשדוד ולמדינת ישראל. הנחישות, ההתמדה והעבודה הקשה שאתם עושים עם הישגים חסרי תקדים  מהווים דוגמא למצוינות. אתם הדוגמא שאין דבר העומד בפני הרצון והוכחתם זאת גם שנה שעברה עם הניצחון בגמר על ספרד . אני מאחל לכם בשם כל תושבי אשדוד בהצלחה באליפות הקרובה וכולנו רוצים לראות את הגביע שוב כאן באשדוד". אגב עיריית אשדוד והרשות העירונית לספורט, העניקו לקבוצות תמיכה בסה"כ 35 אלף ₪ לקראת ההשתתפות בתחרות

"לדולפיני אשדוד", תצטרף לליגת האלופות גם קבוצת כרישי אשדוד/ראשל"צ, קבוצת הבת של דולפיני אשדוד. הקבוצה הצעירה שהוקמה רק לפני שנתיים תתמודד לראשונה בליגת האלופות בקטגוריית הצעירים ( 16-22).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך