כדוריד: הפועל אשדוד הוגרלה מול חולון בחצי הגמר

הגרלת משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדוריד נערכה היום, שלישי. א.כ נס ציונה תפגוש את מכבי סרוגו ראשל"צ, ומ.כ יובלים חולון את הפועל SP אשדוד. המשחקים ייערכו ב-4 בפברואר בהיכל קבוצת שלמה בת"א. באשדוד חששו ממפגש חצי הגמר מול מכבי ראשל"צ. מפגש כזה יכול להתקיים כעת רק בגמר. ניסים פלח, מאמן חולון : "אשדוד קבוצה סופר חזקה, אבל אנחנו ננסה להיות הסינדרלה".
כדוריד: הפועל אשדוד הוגרלה מול חולון בחצי הגמר
לנגהאנס מאשדוד כובש מול הגנת הפועל ראשון בשלב הקודם צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אחרי הסיבוב הראשון הנהדר שלה בליגת ווינר (מאזן 1:10 ניצחונות והפסד למכבי ראשל"צ), ואחרי הניצחון הדרמטי כאמור ברבע גמר גביע המדינה מול מחזיקת הגביע הפועל ראשל"צ, אשדוד שבה אל מעמד חצי הגמר, שנה שנייה ברציפות ותפגוש את מכבי חולון, במשחק שייערך ב-4 בפברואר בהיכל שלמה.

אשדוד כאמור הגיעה לחצי גמר העונה שעברה, לראשונה בתולדותיה, והפסידה להפועל ראשון 30:26. הפעם, היא שבה אל חצי הגמר ועם הרכב מנוסה מאוד, שבו שחקנים רבים חוו את מעמד חצי וגמר הגביע – יותם טל, שי הרשקוביץ, טל הרשקוביץ וטומיסלאב סטויקוביץ עשו זאת יחד עם הפועל ראשל"צ. תום שם טוב עם מכבי ת"א. אשדוד חששה מהגרלה מול מכבי ראשל"צ היחידה שניצחה אותה וכעת היא יכולה לקבל אותה רק בגמר.

אולג בוטנקו, מאמן אשדוד הוא גם המאמן המעוטר ביותר בשלב זה מבין המאמנים, עם 5 זכיות בגביע המדינה – 3 עם אס"א ת"א, שתיים עם מכבי ראשל"צ. "יהיה מעניין. מי שהיה כבר בהרבה סרטים יודע, ששום דבר לא מובטח. כל קבוצה יכולה לזכות ונגיע דרוכים", סיכם בוטנקו. ניסים פלח, מאמן חולון : "אשדוד קבוצה סופר חזקה, אבל אנחנו ננסה להיות הסינדרלה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך