יובל נעים: "נעשה הכל להביא את הנקודות מול חיפה"

מאמן מ.ס אשדוד לקראת המשחק מול מכבי חיפה (21.00, הי"א), ביום רביעי. גדי קינדה לא יהיה בסגל. הבראן אמור לפתוח בהרכב. ג'ראפי הפצוע ייעדר.
נעים מתראיין
סיים מוקדם מהמתוכנן. נעים

מ.ס אשדוד תפגוש ברביעי את מכבי חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל (21.00, איצטדיון הי"א). ניצחון ואשדוד תגיע למספר הנקודות של חיפה.

יובל נעים, מאמן הקבוצה התייחס למשחק: "בתקופה שאני נמצא פה השחקנים עושים את הכל להביא תוצאות. אנחנו עושים הכל לשנות את פני הקבוצה.תמיד טוב לנצח וזה נכון גם למשחק הקודם בגביע מול הפועל ר"ג. לא רצינו שהכותרות השליליות יהיו על הקבוצה ושיגידו שאנחנו הפסדנו לר"ג"

על מה שעובר על חיפה, התקופה הרעה והמחאות נגד יעקב שחר, אמר נעים: "אנחנו לא צריכים להתעסק באף קבוצה. אנחנו צריכים להתעסק באשדוד ולראות איך אנחנו מתקדמים. נעשה הכל להביא את הנקודות מול חיפה".

גדי קינדה לא יהיה בסגל הקבוצה. יצחק אספה שחזר להתאמן רק השבוע גם הוא לא אמור להיות בסגל. נראה כי רומן הבראן שנכנס כמחליף מול ר"ג, יפתח. יואב ג'ראפי הפצוע צפוי להעדר. רועי משפתי אמור להחליפו בשער.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך