האשדודי שמככב ב"גוט טאלנט" ישראל

כמו כל חברי הלהקה הגיאורגית של ישראל, גם מתן רביבו מתרגש מאוד עם חבריו, לנוכח עליית הלהקה לשלב הבא בתחרות "גוט טאלנט" ישראל. מתן שהחל להתאמן כילד והשתלב בלהקה המצליחה, זוכה לראות את הפרגון הגדול לה זוכה הלהקה, בארץ ובחו"ל, והפעם גם מחבר השופטים. באשדוד מחזיקים אצבעות.

תלמידי מקיף ג' עוקבים במתח רב אחר תחרות "גוט טאלנט" ישראל. יש להם נציג בלהקה הגיאורגית שכבשה את הבמה וזכתה לעלות לשלב הבא בתחרות היוקרתית. הנציג, מתן רביבו, מביא להם כבוד גדול והוא לא לבד. גם אחיו הגדול, ירין רביבו, בוגר בית הספר, חבר בלהקה.

בבית הספר מציינים כי מתן התחיל לרקוד בגיל תשע וחצי, כשהיה באמצע כיתה ג', בסטודיו שהמאמן תומאס ציציאשוילי שכר בבית לברון, ושם אימן את חניכיו בהתמדה ובנחישות. האימונים נמשכו שלוש פעמים בשבוע, כשכל אימון אורך בין שלוש וחצי לארבע שעות אימון בריקודים.

במשך הזמן, עם ההתקדמות והתרחבות הלהקה (מחמישים רקדנים גדלה לכמאתיים רקדנים, בכל הגילאים ומכל הארץ), החליט תומאס להפוך את הקבוצה מחוג מקומי ללהקה הייצוגית של ישראל. הלהקה שזכתה לשם הרשמי להקת הבלט הגיאורגי בישראל (G.N.B.  – Georgian National Ballet) – הפכה מהר מאוד להצלחה. הלהקה יצאה לחו"ל והשתתפה בתחרויות ובפסטיבלים. התחרות הראשונה התקיימה בפראג ולאחריה היו תחרויות בספרד וברומניה, כשבשלושת התחרויות זכתה הלהקה בגראנד פרי –זכיה מעל המקום הראשון – מקום של כבוד!

הזכיה במקומות הראשונים והתפשטות שמה של הלהקה בארץ ובעולם, הפכו אותה ללהקה הייצוגית של ישראל וללהקה הייצוגית של אשדוד, כאשר עיריית אשדוד מקצה ללהקה מקום לחזרות ואימונים, בסטודיו שהותאם במיוחד עבור הלהקה.

בתחילה, הוריו של מתן חששו שכשרון הריקוד וההתלהבות שלו מהאימונים וההצלחה יסחפו אותו באופן שיפגע בלימודיו. "מגיל צעיר אמו שמה לב שהוא מוכשר בריקוד והיא חששה שהאימונים האינטנסיביים הנמשכים לתוך הלילה יפגעו בלימודיו" אומרים בבית הספר ומציין בסיפוק רב ש"מתן החליט שהוא יהיה טוב בשני התחומים, בריקוד ובלימודים, ואכן הוא תלמיד מצטיין גם בלימודים".

אבל מתן, תלמיד כיתה י' בכיתת מופת של בי"ס מקיף ג', אינו לבד. גם ירין, אחיו הגדול רוקד בלהקה ומשתתף בתחרויות וגם הוא מביא כבוד לבית הספר. ירין בוגר מקיף ג', כך שהביטוי "הכל נשאר במשפחה" מקבל משמעות כפולה – גם במשפחתו הפרטית וגם במשפחת בית הספר.

בבית הספר כמובן עוקבים במתח רב אחר הלהקה ואחר האחים רביבו, הן במסגרת התחרות והעליה לשלב הבא של "גוט טאלנט" ישראל והן אחר ההופעות המרשימות שהם מקיימים בארץ ובחו"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך