נבחרת ארה"ב מגיעה לאשדוד

הנבחרת האמריקאית תגיע ב-8.1 למשחק אימון באשדוד. את הנבחרת הישראלית מאמן אולג בוטנקו מאמן אשדוד ובה 4 שחקנים מהפועל אשדוד. זו תהיה הופעה הסיטורית של נבחרת ארה"ב בעיר.
נבחרת ארה"ב מגיעה לאשדוד
בקרוב באשדוד.(צילום: אינסטגרם)

נבחרת ארה"ב בכדוריד תגיע לישראל בתחילת החודש הבא, לסדרה של 3 משחקי אימון מול נבחרות ישראל. שניים מהמשחקים ייערכו מול הנבחרת הבוגרת, אחד מהם ייערך כאן באשדוד ב-8 בינואר.

למי ששכח את נבחרת ישראל מאמן אולג בוטנקו, מאמן אשדוד ומשחקים בה, עומרי קושמרו, אדיר כהן, שרון שלם, טל הרשקוביץ' וייתכן כי גם השוער תום שם טוב יוזמן לסגל שיפורסם כבר בימים הקרובים

ביום שני ה-7 בינואר תשחק נבחרת ארה"ב  (19:30) בקרית מוצקין, וביום שלישי ה-8 בינואר (19:00) באשדוד. משחק אימון נוסף ייערך בין נבחרת העתודה לבין נבחרת ארה"ב ב-9 בינואר בפ"ת (ב-17:30). נבחרת ארה"ב מודרכת על ידי המאמן השבדי רוברט הדין, שהדריך בעבר את קבוצת ברגנץ האוסטרית שקיימה בארץ סדרה של משחקי אימון לפני כשלוש שנים.

נבחרת ישראל. (צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)

מנגד, נבחרת ישראל תתכנס ביום רביעי לאימון פתיחה, לקראת משחקי הידידות, ותחדש את הפעילות מאז הניצחון על נבחרת פולין 24:25, במוקדמות אליפות אירופה, לפני כחודשיים. מדובר יהיה בתחילת ההכנה של המאמן הלאומי אולג בוטנקו לקראת צמד המשחקים מול קוסובו בחודש אפריל, ובמקביל התנסות לנבחרת העתודה שאותה מדריך אסף לוי.

בוטנקו. מאמן הבנחרת ואשדוד (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך