במוצ"ש ייערך משחק "הסל הרופף" הדחוי מול ירושלים

כזכור המשחק נדחה מהמועד המקורי בגלל שאחד הסלים היה רופף. פול סטול יחזור לשחק במוצ"ש (18.40, הקריה) לאחר ההרחקה. לא ברור עדיין אם אייזק רוזפלט יישחק.
במוצ"ש ייערך משחק "הסל הרופף" הדחוי מול ירושלים
חוזר. סטול

פול סטול, שחקנה של קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה, אמור לחזור לשחק במוצאי השבת (18.40, הקריה), מול הפועל ירושלים, לאחר עונש ההרחקה בן משחק אחד שהוטל עליו בוועדת המשמעת של איגוד הכדורסל.

כזכור סטול הורחק במחזור הקודם, במשחק הבית מול אילת ולא שיחק במשחק החוץ מול מכבי באר שבע. עתה הוא יחזור במשחק הדחוי מול הפועל ירושלים. כזכור המשחק מול ירושלים לא נערך במועד המקורי בגלל שאחד הסלים בקריה היה רופף.

מי שלא שיחק מול באר שבע בגלל שהוא סובל לדבריו מלחץ דם גבוה ויחזור לשחק בעצת רופאו מארה"ב רק לאחר בדיקה במאמץ, הוא אייזק רוזפלט. מול באר שבע חשבו באשדוד כי הוא יישחק, אבל לבסוף הא החליט שלא. לכן עתה לא ברור אם זה יקרה במוצ"ש. אשדוד מקווה להשיג כבר את ניצחון הבית הראשון שלה העונה ולהמלט מהמקום האחרון בליגה.

מנסים לתקן את הסל במשחק הקודם מול ירושלים, שלבסוף בוטל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך