אב ובנו ממושב בני דרום שליד אשדוד מתו בתאונה

אורי ואביאל דוד, אב ובנו ממשוב בני דרום שליד אשדוד, הם שני ההורגים בתאונה הקטלנית בשישי צהריים בכביש 233 צפונית לצומת חלץ. פאראמדיק מד"א אלכס קוסינוב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב מסחרי ורכב פרטי מעוכים על הכביש".
אב ובנו ממושב בני דרום שליד אשדוד מתו בתאונה
ירת התאונה. (צילום: דוברות המשטרה)

אורי ואביאל דוד, אב ובנו החייל, ממושב בני דרום שליד אשדוד  נהרגו בצהריים בתאונת דרכים שאירעה בכביש 232 מצפון לשדרות. אביאל החייל הוא בן 20 ואביו אורי, איש משטרה הוא בן 48

בוחני תאונות הדרכים חוקרים את נסיבות התאונה הקטלנית שארעה בשישי צהריים בכביש 233 צפונית לצומת חלץ. כתוצאה מהתאונה נהרגו כאמור שני יושבי הרכב הפרטי.

הרכבים המעורבים. ( דוברות כבאות והצלה מחוז דרום)

השניים נפגעו לאחר שרכבם התנגש חזיתית ובעוצמה ברכב הסעות שהגיע מולם. נהג רכב ההסעות נפצע אף הוא כתוצאה מהתאונה ופונה במסוק לבי"ח סורוקה משם נמסר כי מצבו קל.

הרכב הפרטי (צילום: דוברות משטרה)

פאראמדיק מד"א אלכס קוסינוב סיפר:

"כשהגענו למקום ראינו רכב מסחרי ורכב פרטי מעוכים על הכביש, מחוץ לרכ הפרטי שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה, בתוך שני הרכבים הנהגים נלכדו בכסא הנהג, ברכב הפרטי צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר שהכבאים חילצו אותו נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב המסחרי גבר בשנות החמישים חולץ בהכרה מלאה עם פגיעה רב מערכתית ולאחר טיפול ראשוני העברנו אותו למסוק".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך