אספה התאמן. מחכים לאישור הבינלאומי של לינגאנה

השחקן שקיבל אישור בית המשפט, כבר התאמן בשישי. לינגאנה לא שיחק מול ר"ג בגביע בחמישי, כי השחרור שלו מטורקיה לא הגיע, בגלל חילוקי דעות. שביעות רצון ואווירה טובה בקבוצה.
אספה התאמן. מחכים לאישור הבינלאומי של לינגאנה
אספה באימון

אווירה טובה באימון מ.ס אשדוד ביום שישי לאחר הניצחון בגביע המדינה על הפועל ר"ג בחמישי 0:2. ההרגשה היא שהקבוצה מתחילה להתחבר והניצחון על ר"ג הוא המשך ישיר למחצית השנייה של אשדוד מול בני יהודה. אשדוד תארח ביום רביעי את (21.00, הי"א) את מכבי חיפה וההרגשה בקרב השחקנים שניתן לעשות זאת. בקבוצה מרוצים מאוד גם מהיכולת של רומן הבראן הצרפתי,שהעלה את סיכוייו להישאר בקבוצה בחלון העברות.

יצחק אספה חזר להתאמן בקבוצה. אספה לקח חלק באימון ביום שישי לאחר שבית המשפט אישר לו לחזור לאימונים. השחקנים קיבלו אותו בהרבה אהבה לפני ובמהלך האימון.

יישחק? לינגאנה

בקבוצה עדיין לא יכולים להשתמש באיסומאילה לינגאנה שחתם בקבוצה. הסיבה, קבוצתו הקודמת בטורקיה אדנה דמירספור טוענת כי הוא הפר חוזה ולכן היא לא משחררת אותו ומבחינתה אינו שחקן חופשי. באשדוד מנסים למצוא פיתרון מול הקבוצה הטורקית, אבל בכל מקרה ב-8.1 לינואר הוא יוכל לשחק אז ייפתח חלון העברות. המאמן יובל נעים ירצה להתשמש בו מול חיפה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך