הדוח המפוברק: עברה בירוק, נקנסה והגישה תלונה במח"ש – צפו בוידאו

שוטר תנועה רשם דו"ח של 1500 לתושבת אשדוד בטינה כי נסעה באדום, בדיקה קצרה העלתה: הנהגת עברה בירוק ואילו השוטר כלל לא היה שם באותם רגעים
הדוח המפוברק: עברה בירוק, נקנסה והגישה תלונה במח"ש - צפו בוידאו

נינה וילי, תושבת אשדוד לא חשבה לרגע שנסיעה שגרתית בעיר תגרום לה למפח נפש כל כך גדול ולכאב גדול בכיס, וילי חצתה את צומת יצחק הנשיא ואבן עזרא ולאחר כמה עשרות מטרים היא נעצרה על ידי שוטר תנועה שטען כי חצתה את הצומת ברמזור אדום. למרות ההסברים של וילי כי נסעה בירוק, קנס אותה השוטר ב-1500 ש"ח וכתב בדו"ח "הרכב הנ"ל מגיע מכיוון יצחק הנשיא, ממערב למזרח ברמזור אדום מלא".

וילי ידעה כי עברה באור יאור ולא באדום כפי שטען השוטר והיא פנתה לעורך הדין חנוך דרך ארליך שאיתר את מצלמות האבטחה של עיריית אשדוד וגילה לתדהמתו כי הלקוחה שלו נסעה באור ירוק מלא ואילו השוטר הופיע ופנה ימינה רק לאחר 14 שניות. עקב כך בכוונתה של האשדודית להגיש תלונה נגד השוטר במח"ש.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "השוטר פעל בחוסר מקצועיות שאינה מאפיינת את שוטרי משטרת ישראל. אנו מצרים על המקרה החריג ובהתאם, הדוח יבוטל לאלתר וינקטו צעדים פיקודיים כנגד השוטר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך