עשו סיבוב על ר"ג. מ.ס אשדוד עלתה לשמינית הגמר

מ.ס אשדוד עלתה לשמינית הגמר לאחר ניצחון 0:2 על הפועל ר"ג, מרגלי רומן הבראן ודן ביטון (מבישול של הבראן). ביום ראשון תערך הגרלת שמינית הגמר.

לגביע חוקים משלו. החשוב הוא לעבור סיבוב. זה מה שזוכרים ממשחק גביע, בוודאי בשלבים הראשונים. מ.ס אשדוד פגשה את הפועל ר"ג מהמקום העשירי בליגה הלאומית, בסיבוב ח', עברה אותה כמו שצריך עם 0:2 ועלתה לשמינית הגמר. הגרלת שמינית הגמר תתקיים ביום ראשון בשעה 16:00.

המחצית הראשונה הייתה כזו שאשדוד יכולה הייתה לרדת ממנה עם שער יתרון, סמוך לסיומה, עם כדור של גדי קינדה (40), שחזר לאחר פציעה להרכב לצבור דקות משחק, מ-25 שכבר היה כתוב עליו שער. אבל שוער ר"ג מנע את היתרון. זה נגמר 0:0 במחצית.

ואז במחצית השנייה נכנס רומן הבראן כמחליף. רק נכנס וכמעט כבש כבר בדקה-46 כשהכדור שלו עבר ליד קורת שער ר"ג. אבל אשדוד פתחה טוב את המחצית. ראו שהיא מחפשת הכרעה. 9 דקות אח"כ אותו הבראן, שהביא את השינוי, כבש את השער הראשון לזכות אשדוד, בהתקפה טובה של אשדוד שניצלה גם טעות בהגנת ר"ג.

מ.ס אשדוד שהייתה טובה יותר וקרובה לשער השני, ניסתה להשיג הכרעה ולסגור סיפור. היא עשתה זאת בתוספת הזמן, כשהבראן המצטיין השאיר לדן ביטון רק לגלגל פנימה 0:2 ושמינית גמר.

מ.ס אשדוד: משפתי, בן זקן, אדרי, ברוסיץ', גיל כהן, אווסו, רייכרט, קינדה (67, דן ביטון), גלילי, דוד (79, כנעאן), דודו ביטון (הבראן,46)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך