צפו: כך יראה מתחם הצעירים החדש ברובע יג'

הדמיה ראשונה של מתחם הצעירים שיבנה ברובע יג' מתפרסמת לראשונה, יממה לאחר שבועדת בניין ערים אישרו את התכנית שתכלול מסחר ו- 440 דירות שמיועדות לצעירים
צפו: כך יראה מתחם הצעירים החדש ברובע יג'

ישיבת ועדת בניין ערים שהתכנסה אמש בבניין העירייה נחשפה לראשונה להדמייה של מתחם המגורים החדש ברובע י״ג, ובו 440 יחידות דיור חדשות המתוכננות להיבנות עבור הזוגות הצעירים, במסגרת הסכם הגג.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר במהלך הישיבה כי "מתחם הצעירים ברובע י״ג מצטרף לרובע פארק לכיש אשר מציעים פתרונות דיור עבור צעירים, שמציעים מרחב חיים חדש העומד בתקני תכנון וביצוע גבוהים אשר משתלבים בתכניות העיר החכמה שאנו מקדמים".

צפו: https://youtu.be/Ixb5IkxJwJQ
התכנון המתקדם של הרובע נותן ביטוי לאדריכלות מתקדמת, שילוב שימושים של מוסדות ציבור ומרחבים ירוקים וסביבת חיים מודרנית. לוח זמנים התכנוני של הרובע יאושר בועדה המחוזית בשנת 2019, וישווק לציבור לקראת המחצית הראשונה של 2020".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שמנהל את הועדה אמר לסיום כי "מתחם הצעירים החדש ברובע י״ג הינו חלק מהסכם הגג ומהווה פתרון דיור משמעותי ואיכותי עבור צעירי אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך