איבנצ'יץ' שוחרר, כחילה, גוטליב ובריהון מועמדים

אשדוד יכולה הייתה להשתחרר בימים אלה מחוזהו של השחקן. באשדוד עוקבים אחרי השחקנים שבכותרת. ממשיכים לנסות להביא את ערן לוי. קינדה צפוי לפתוח מול ר"ג בגביע גם רועי משפתי.

חלוץ מ.ס ספורט אשדוד יוסיפ איבנצ'יץ' שוחרר מהקבוצה. לאשדוד היה סעיף בחוזהו לפיו היא הייתה יכולה להודיע לו על שחרור בתקופה הזו וכך עשתה.

מהמועדון נמסר: "החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' למשרדי המועדון וסיכם את פרטי שחרורו מהקבוצה. אנו מודים ליוסיפ על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך".

אשדוד מעוניינת במספר שחקנים ועוקבת אחריהם. המדובר באדי גוטליב מהפועל ת"א ואם היא תשחרר אותו אשדוד תפנה אליו. גם טל כחילה מבית"ר ירושלים  בתוכניות של הקבוצה וכמו גם יעקב בריהון, אף הוא מירושלים.

בקבוצה מחכים גם לערן לוי, שמספר קבוצות רוצות אותו. יובל נעים מאמן אשדוד שהביא בעבר את לוי לבית"ר ירושלים, מאמין שהיחסים בינהם יביאו את השחקן לקבוצה.

מחר, במשחק מול הפועל ר"ג (19.15, הי"א) בגביע המדינה, גדי קינדה אמור לפתוח בכדי לקבל דקות משחק שיחזירו אותו לכושר. גם השוער השני רועי משפתי יפתח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך