ח"כ אחמד טיבי מאשים "הפשע באשדוד זלג למגזר הערבי"

בדיון שהתקיים בכנסת האשים הח"כ מהרשימה המשותפת, את הפשע המאורגן בערים השונות בהן אשדוד, בטענה שהוא זלג ליישובים הערבים, וכי המשטרה לא עושה כלום בכדי למגר אותו
ח"כ אחמד טיבי מאשים "הפשע באשדוד זלג למגזר הערבי"

ח"כ אחמד ישראל מתנגדת לאוטונומיה תרבותית של הערבים אבל מעניקה אוטונומיה לפושעים ביישובים הערבים, טיבי השמיע הקלטה של צרורי ירי בלוד באופן מתמשך משלשום.

ח״כ אחמד טיבי ממפלגת תע״ל – הרשימה המשותפת, אמר היום בדיון שהתקיים בועדת הפנים על הפשיעה ביישובים הערבים כי "ישראל מתנגדת לאוטונומיה תרבותית של הערבים אבל מאפשרת אוטונומיה של פשיעה ביישובים הערבים".

לדבריו "הכנופיות זלגו מיישובים היהודים בנתניה , נהריה ואשדוד אל היישובים הערביים בסביבה, ללא מאמץ משטרתי או ממשלתי מתאים למגר את התופעה והנשק ממשיך לנהור ליישובים שלנו ללא מפריע מבסיסי הצבא". ח"כ טיבי אף השמיע הקלטה של קולות של צרור ירי מתמשך משלשום בלוד שנמשך כמה דקות ללא מפריע.

יש לקבל החלטת ממשלה מיוחדת על טיפול בפשיעה ואלימות ונשק בקרב היישובים שלנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך