ערפל כבד סביב החשד שמטען חבלה רב עוצמה הוצמד לרכב באשדוד

יממה אחרי שנחשף מטען חבלה מתחת לרכב ברחוב רוגוזין בעיר, בדקנו מה באמת התרחש שם והופתענו לגלות שהטיפול במקרה עבר למחוז מרכז, כשהשאלה המרכזית שמהדהדת היא - האם תושבי אשדוד יחזרו שנים ארוכות אחורה עם חשש גדול שמתכונת החיסולים חוזרת
כוחות החירום והבטחון בתרגיל באשדוד
קרדיט: דוברות המשטרה

אירוע משמעותי שהתרחש אתמול בעיר אשדוד, תפס את תשומת הלב של בכירים בגופי הביטחון באשדוד, מהמשטרה דרך היחידות המיוחדות. זאת במטרה לפענח את החשד להנחת מטען חבלה רב עוצמה מתחת לרכב שחנה ברחוב רוגוזין סמוך לאמפי פארק באשדוד.

במשך שעות ארוכות ניסו במשטרה לפענח האם מדובר במטען עוצמתי שהיה אמור לגבות חיי אדם, או במטען דמה שהיה אמור רק להפחיד את בעל הרכב שבאורח נס שם לב למה שהוצמד לו לרכב.

שאלה נוספת שמעניינת את הציבור היא מיהו אותו אדם שהונח מתחת רכבו המטען, וכמובן מה עלה בחכתה של המשטרה ממצלמות האבטחה הסמוכות לחנויות במקום, והאם יש קצה חוט סביב פעינוח המקרה.

אך השאלות הרבות נותרו פתוחות, בעיקר נוכח החלטה של משטרת ישראל לא לחשוף פרטים נוספים מהמקרה, שהועבר לטיפול יחידת המשטרה ממחוז מרכז, זאת למרות שבשלב זה לא קיים צו איסור פרסום סביב הנושא.

תושבי אשדוד יצטרכו להישאר עם השאלות הפתוחות עד שהפרטים יחשפו, ויחד עם זה עם החשש שמטעני חבלה מסתובבים במקומות הומי אדם, ומתכונת החיסולים חזרה לעיר לאחר שנים ארוכות של שקט.

ממשטרת ישראל נמסר כי נסיבות האירוע נבדקות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך