קבוצת הכדוריד של אשדוד ברבע גמר גביע המדינה מול הפ' ראשל"צ

הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ, היא זו שתארח את הפועל SP אשדוד (יום חמישי 19:45 שידור ישיר בערוץ הספורט). ראשל"צ ואשדוד נפגשו רק ביום שישי האחרון במסגרת המשחק המרכזי במחזור הנעילה של הסיבוב הראשון בליגת ווינר (אשדוד ניצחה 24:29 בנחלת יהודה). השתיים נפגשו גם בחצי גמר גביע המדינה בעונה שעברה (בו הפועל ראשל"צ ניצחה 26:30).
קבוצת הכדוריד של אשדוד ברבע גמר גביע המדינה מול הפ' ראשל"צ
גאבור לנגהאנס המקשר הגרמני של הפועל אשדוד במשחק ביום שישי מול הפועל ראשון לציון צילום גבי אלאלוף

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד כבר ברבע גמר גביע המדינה, לאחר ניצחון בחוץ על מכבי פתח תקווה מהלאומית  27:33 . היא הוגרלה ביום שלישי למשחק מול הפועל ראשל"צ, מחזיקת הגביע. הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ,  היא זו שתארח את הפועל SP אשדוד (יום חמישי 19:45 שידור ישיר בערוץ הספורט).

ראשל"צ ואשדוד נפגשו רק ביום שישי האחרון במסגרת המשחק המרכזי במחזור הנעילה של הסיבוב הראשון בליגת ווינר (אשדוד ניצחה 24:29 בנחלת יהודה). השתיים נפגשו גם בחצי גמר גביע המדינה בעונה שעברה (בו הפועל ראשל"צ ניצחה 26:30).

מדובר במפגש פיקנטי כאשר שוערה המצטיין של אשדוד, טומיסלב סטויקוביץ', זכה בעבר עם הפועל ראשל"צ בגביע המדינה. יותם טל, מקשרה של אשדוד שגדל בהפועל ראשל"צ, היה שותף רק בעונה שעברה לזכייה בדאבל עם האדומים. טל הרשקוביץ ושי הרשקוביץ גדלו גם הם בהפועל ראשל"צ, שגם הייתה זו שטיפחה את המועדון מהדרום עד לפני מספר שנים. בהפועל מתמודדים עם סדרת פציעות, ויצטרכו להתעלות כדי להגן על התואר ולהעפיל לשלב הבא. זאת, אחרי שאמש הפועל ראשל"צ ניצחה אמש בדימונה, בעוד אשדוד גברה בחוץ על מכבי פ"ת בשלב שמינית הגמר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך