שחרורים מאסיביים באדומים אשדוד

מספר שחקנים בינהם בכירים קיבלו הודעה על שחרורם. רובם בטלפון. המדובר ביוסי שקל, אריאל טרבלסי, עמוס גולן וגדיף וורקאט, שגביו עדיין ישנה אפשרות שאולי יישאר. ייתכנו עוד שחרורים נוספים. שחקנים שהעלו את אשדוד עד לליגה א'. ההחלטה היא של המאמן גילי לנדאו. עופר ורטה ויקיר שינה מועמדים.
שחרורים מאסיביים באדומים אשדוד
קיבל הודעה. שקל

הפועל אדומים אשדוד ערכה היום סבב שיחרורים גדול של שחקנים, חלקם בכירים, שהביאו אותם עד לליגה א'.

כמו שזה נראה המאמן גילי לנדאו הוא זה שקיבל את ההחלטה. בין היתר קיבלו הודעה של שחרורם, השוער יוסי שקל, שהיה אחד הבולטים בעלייה לליגה ב', כמו גם החלוץ אריאל טרבלסי, שחתום על שערים רבים וכן עמוס גולן וגדיף וורקאט , שלגביו ייתכן כי הענין אינו סופי. כולם קיבלו הודעה טלפונית. חלקם גם קיבלו הודעת אס אמ אס להגיע למועדון לחתום על טופס שחרור. מי שכבר שוחרר הם שמעון כבדה ואושרי צגאי.

טרבלסי משמאל, במחנה האימונים בבולגריה.

לא ברור עדיין איך אוהדי הקבוצה יקבלו את השינוי, אבל ברור כי הכוונה עתה להביא שחקני אחרים. השחקנים ששוררו לא רצו לדבר בשלב הזה. יתכן שיהיו עוד שחרורים בהמשך.

הקבוצה הודיעה כי תתחזק. אחד השמות הוא עופר ורטה ששיחק לאחרונה בהפועל ת"א ועד עתה רק התאמן, אבל לא שיחק באופן סדיר בקבוצה פעולה. שם נוסף הוא יקיר שינה ששיחק במכבי ת"א, ראשל"צ ולאחרונה בהפועל מרמורק. גם חיים יוסף קשר מיבנה במו"מ.

מקבוצת אדומים אשדוד לא הגיעה תגובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך