חלוצה הסרבי של קריסטל פאלאס גזל 15 מיליון שקלים מתושב אשדוד

הסופ"ש האחרון היה מותח במיוחד עבור תושב אשדוד, ששלח בסוף השבוע האחרון טופס Winner16 , וכמעט זכה בפרס הראשון בסך 15 מיליון ₪. הוא הצליח לנחש 15 מתוך 16 תוצאות נכונות, אלא ששערו של לוקה מיליבוייביץ’ מקריטסל פאלאס, שהתמודדה מול השועלים של לסטר ביום שבת האחרון, השאיר אותו להתנחם בפרס השני בסך מיליון ש"ח.
חלוצה הסרבי של קריסטל פאלאס גזל 15 מיליון שקלים מתושב אשדוד

מנחש ישראלי מאשדוד שלח בסוף השבוע האחרון טופס Winner16  (טוטו) וכמעט וזכה בפרס הראשון בסך 15 מיליון ₪, לאחר שניחש נכון את כל תוצאות המשחקים בטופס, למעט המשחק מהליגה האנגלית בין קריסטל פאלאס ללסטר.

המנחש, ששלח טופס בעלות של 30 ₪ בתחנת "הפינה המתוקה" באשדוד סימן 2 במשחק בין קריסטל פאלאס ללסטר. בתחילת המשחק עוד נראו מספר ניצוצות מצדם של "השועלים" אך לקראת סיום המחצית הראשונה חלוצה הסרבי של קריסטל פאלאס לוקה מיליבוייביץ’, הניף את הרגל וכבש שער נפלא ממרחק בדקה ה-40. תוצאה זו נשמרה למשך כל המחצית השנייה ובסיום שלט התוצאות סימן ניצחון 1-0 לקריסטל פאלאס, והשאיר את המנחש עם פרס שני של מיליון ₪.

השבוע הפרס הראשון ב-Winner16  יעמוד על 15 מיליון ₪.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך