מ"מ ראש העיר בבשורה אדירה "בתחילת 2019 הטרקטורים יעלו על הקרקע ברובע פארק לכיש"

הבשורות הטובות לצעירי העיר אשדוד וזכאי מחיר למשתכן מגיעות בצרורות, לאחר שדיווחנו במוצאי השבת האחרונה ע"כ שהרובע הראשון יעלה להצבעה בקרוב, היום גבי כנפו מ"מ ראש העיר בראיון מיוחד אמר לנו כי הטרקטורים יתחילו לעבוד בעוד מס' שבועות
בשורה לציבור: ועדת בניין ערים תאשר בקרוב מאות יח"ד להשכרה

בשיחה שערך הבוקר גבי כנפו ממלא מקום ראש העיר עם שי מלול בתכנית הבוקר שלו ברדיו 'אשדוד אונליין', שוחחו השניים על פרויקט מחיר למשתכן הראשון שישווק באשדוד בעוד כשבועיים עד שלושה, ויכלול בתוכו 3,008 יחידות דיור שכולם ישווקו במסגרת מחיר למשתכן.

בראיון שנערך הבוקר הודיע גבי כנפו כי התכנית תפורסם ע"י משרד השיכון תוך שבועות בודדים, כאשר על פי הערכה שלו והתקדמות העניינים, מבלי להתחייב לתאריך מסויים, בחודשיים הראשונים של שנת 2019 יעלו הטרקטורים לקרקע המיועדת ברובע פארק לכיש ויחלו בעבודתם.

גבי כנפו אמר גם כי הרובע יכלול את קריית הספורט החדשה, שהעבודות עליה יהיו במקביל לבניית הרובע, תוך כדי שהוא מציין כי הרובע הראשון הוא הבשורה הגגולה ביותר לצעירים תושבי אשדוד, שכן 80% מכלל הדירות בו יהיו קטנות בגודל של כ- 80 מט', ומחירם לא יעלה על מיליון שקלים בלבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך