שני של כדורסל של אשדוד: הגברים בבאר שבע, הנשים בחולון

קבוצת הגברים של מכבי אשדוד/באר טוביה ישחקו מול העולה החדשה מב"ש בדרבי של הדרום (20.30). קבוצת הנשים של מכבי בן בנות אשדוד, מול המוליכה מחולון (18.00), עם שי דורון בהופעת בכורה.
כדורסל אש
ערב הכדורסל של אשדוד

ערב שני של כדורסל של הקבוצות הבכירות של אשדוד. הנשים יישחוק בחוץ מול חולון המוליכה והגברים מול העולה החדשה מבאר שבע, גם בחוץ, "בדרבי" של הדרום.

באר-שבע – מכבי אשדוד/באר טוביה (20.30, הקונכיה)

אשדוד רוצה לחזור לנצח. היא תחסר את פול סטול שהורחק ממשחק נוסף לאחר ההרחקה במשחק מול הפועל אילת. אשדוד רוצה לחזור עם ניצחון ולא להסתבך בתחתית. ניצחון יתן הרבה שקט. אמש חגגו אוהדי הקבוצה יחד עם סגל השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה את יום הולדתו ה-33 של סטול.

חוגגים לסטול.

אליצור חולון – מכבי בן בנות אשדוד (18.00, אולם קציר)

 חולון של רועי אייזנברג מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, לפתח תקווה ורעננה, בהם לא הצליחה להגיע ל-70 נקודות.  מנגד ,אשדוד של גלעד כץ, גברה במחזור האחרון על רמת השרון חיזקה את שורותיה בצורה משמעותית עם שובה של שי דורון, שתערוך מחר הופעה מחודשת.

ושוב איתכם. שי דורון (צילום: עודד קרני )

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך