שמינית גמר הכדוריד: הפועל אשדוד בפ"ת

שלב שמינית הגמר יוצא לדרך, ויימשך בימים חמישי ושישי עם שלב רבע הגמר (הגרלת המשחקים תיערך ביום שלישי בשעה ה-11:00): מכבי פ"ת תארח את הפועל SP אשדוד (20:00), שסיימה שנייה את הסיבוב הראשון בליגת העל.
שמינית גמר הכדוריד: הפועל אשדוד בפ"ת
הפועל ראשל"צ והגביע בעונה שעברה

הסיבוב הראשון בליגת ווינר הסתיים ביום שישי, ושבוע משחקי גביע המדינה יוצא לדרך מחר, שני, עם שלב שמינית הגמר, ויימשך בימים חמישי ושישי עם שלב רבע הגמר (הגרלת המשחקים תיערך ביום שלישי בשעה ה-11:00): מכבי פ"ת תארח את הפועל SP אשדוד (20:00), שסיימה שנייה את הסיבוב הראשון בליגת העל.

בשלב שמינית הגמר ישחקו 12 קבוצות ליגת העל ועוד 4 קבוצות הליגה הלאומית, תוך שההגרלה שנערכה ביום שישי התקיימה בפורמט – ש-4 הראשונות בתום הסיבוב הראשון בליגת ווינר (מכבי ראשל"צ, הפועל אשדוד, הפועל ראשל"צ וא.כ נס ציונה) היו מדורגות ולכן לא יכלו להיפגש האחת כנגד השנייה, אבל הן יהיו קבוצות אורחות בשלב הנוכחי. לעומת זאת, 4 נציגות הליגה הלאומית (מכבי ת"א, אס"א ת"א, מכבי דימונה ומכבי פ"ת, שגם העפילו לחצי גמר גביע ברנר) – זכו לדירוג קבוצות מארחות, שיכלו לפגוש רק קבוצות מליגת העל.

כאמור, מחזיקת גביע המדינה הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ תתארח בדימונה אצל מכבי המקומית, שמדורגת במקום השני בליגה הלאומית (20:00).  מוליכת הליגה הלאומית מכבי ת"א תארח את א.ס SGS רמת השרון (20:300), והתל אביבית השנייה, אס"א, תארח באוניברסיטה (19:30) את א.כ נס ציונה.

יתר המפגשים הם על טהרת קבוצות ליגת העל, מ.כ באר שבע תתמודד מול הפועל קריית אונו (20:00), מכבי קריית מוצקין תארח את עירוני רחובות (20:00). מוליכת ליגת ווינר, מכבי סרוגו ראשל"צ, תתארח אצל הפועל ר"ג (21:00), סוגרת הטבלה. מ.כ יובלים חולון תפגוש את בני הרצליה (20:45).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך