באדיבות איתן שמואלביץ'

בני יהודה ניצחה את מ.ס אשדוד 0:2, הודות למופע אימים של השופט איתן שמואלביץ' והחלטות שערורייתיות שלו. שמואלביץ' לא ראה נגיעת יד של סורו ברחבה ונתן למנצחת פנדל שלא היה. יובל נעים: "אם אני בני יהודה אני שולח זר פרחים לשופט לקראת השנה החדשה".
באדיבות איתן שמואלביץ'
בני יהודה כובשת (צילום: טל אקוקה)

בני יהודה לא צריכה עזרה של שופטים, בכדי לנצח בבית את מ.ס אשדוד. אבל מסתבר שזה לא מזיק. החלטה שערורייתית של השופט איתן שמואלביץ', מנעה פנדל מוצדק ושיוויון לאשדוד, אבל הוא לא עצר בזה ובהחלטה שערורייתית מספר 2, העניק פנדל גבולי מאוד שניתן בהתקפה הבאה לבני יהודה, שקבע את תוצאת המשחק. יובל נעים בא בצדק לשופט בסיום, אבל אף אחד לא יזכור את המחצית השנייה המצויינת "והגניבה" של הנקודה. יזכרו שמואלביץ' 2, אשדוד 0.

אחרי שתי דקות בלבד, בני יהודה עלתה ליתרון מהיר.  מתן בלטקסה, נגח מצוין כדור קרן של שי קונסטנטין, שהכניע את יואב ג'ראפי וקבע יתרון מוקדם. אולי מידי, לבני יהודה, 0:1.

קינדה. חזר (צילום: טל אקוקה)

אשדוד קופחה במחצית הזו פעמיים. בפעם הראשונה, נגיחה של יוסיפ איבנצ'יץ' נעצרה בידו של איסמעילה סורו, השופט התעלם מפנדל ברור שהגיע לאשדוד.

אבל בזה הוא לא עצר . דקה לאחר מכן שמואלביץ' טעה בשנית, הפעם הוא העניק לבני יהודה פנדל אחרי שג'ראפי עצר את מאוויס צ'יבוטה באחד על אחד, אך השוער המצוין נגע בכדור, לא בשחקן. שמואלביץ' קבע פנדל. קונסטנטין (37), אמר יפה מאוד תודה וכבש 0:2.

אשדוד במחצית שנייה טובה מאוד הייתה ראויה לנקודה, אבל ביום שהשופט מחליט הכל הפוך, המכסימום שהיא יכולה הייתה לצאת איתו, זה עם המחמאות. איך סיכם יובל נעים מאמן אשדוד: "אם אני בני יהודה אני שולח זר פרחים לשופט לקראת השנה החדשה".

אשדוד: ג'ראפי, סולומון, ברדע, ברוסיץ', בן זקן, יעקובוביץ', רייכרט, אבראן (דודו ביטון, 64), דן ביטון, קנזביץ' (קינדה, 46), איבנצ'יץ' (דוד, 69).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך