בשורה לציבור: ועדת בניין ערים תאשר בקרוב מאות יח"ד להשכרה

הוועדה שתתכנס בעוד מס' ימים תאשר פרויקט מיוחד עם דירות קטנות לרווחת הציבור, כאשר גם רובע פארק לכיש יאושר יחד עם קריית הספורט
בשורה לציבור: ועדת בניין ערים תאשר בקרוב מאות יח"ד להשכרה

בעוד כשבוע וחצי תדון ועדת בניין ערים החדשה בראשותו של ראש העיר יחיאל לסרי, וכן ועדת המשנה בראשותו של סגן ראש העיר סניה כצנלסון, כאשר על הפרק ישנם מס' החלטות חשובות ומשמחות לעתידה של העיר.

בוועדת המשנה בראשות של כצנלסון יועלה לדיון הקמת 500 יחידות דיור קטנות בצמוד למתחם הקאנטרי שברובע י"ג, כאשר על פי התכנית מדובר בדירות קטנות המיועדות למשפחות קטנות בשטח של עד 65 מטרים ורובן יועדו להשכרה בלבד.

ועדת בניין ערים בראשותו של ראש העיר תעסוק ברובע פארק לכיש ותאשר את 3008 הדירות שלו יחד עם קריית הספורט שתוקם בתוכו, זאת למרות הניסיונות הרבים למנוע את בנייתו.

חשוב לציין שכל הדירות ברובע ישווקו במסגרת מחיר למשתכן, כאשר במשרד הבינוי והשיכון אומרים שכבר בתחילת 2019 הם ישוו לציבור הרחב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך