תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 14/12/18 ועד 20/12/18
מזלות

טלה:

השבוע הוא שבוע טוב לגיבוש דעה בכל הקשור לנושאים שונים המעסיקים אתכם. כבר זמן רב שאתם מתלבטים בין שתי אפשרויות העומדות בפניכם ואינכם מצליחים לגבש דעה לגבי איזו מהאפשרויות טובה יותר בעבורכם. ניתן לומר שאתם מבזבזים זמן יקר ואנרגיה רבה בחיפוש ותהייה אחר הדרך הנכונה. השבוע יזדמן לכם לקבל תשובה שתאיר את עיניכם ותסייע בידכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, היו ערניים ונצלו הזדמנות זו בתבונה. בעבודה: אתם חשים שלא מעריכים אתכם מספיק והדבר בא לידי ביטוי בתלוש המשכורת שלכם שאיננו לשביעות רצונכם. זכרו שבאמצעות רטינות ורוגז לא ישתנה דבר ולכן נסו לאמץ גישה יותר רגועה, ושכלתנית. פנו לממונים עליכם וספרו את אשר על לבכם. פניה עניינית תעלה את הדבר לסדר היום וכל החלטה אשר תתקבל תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הבאים.

זוגיות: אתם חשים שבן הזוג לא מבין אתכם ואין לכם סבלנות וחשק לנהל שיחות ארוכות ולתת הסברים. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. שיתופו של בן הזוג יקל עליכם והדבר אף ימנע כעסים הנובעים מחוסר בתקשורת. השבוע ישנה נטייה להיגרר לויכוחים עם חברים ובני משפחה. השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו כי לעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק. לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, יוצרת תקווה ובלבול כאחד. בעברכם כבר יש ניסיון של הכרות דרך המחשב שלא עלתה יפה ומכאן נולד חששכם להיפגע בשנית. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: מה שייעשה בדרכי נועם ישיג את מטרתו. זכרו – לשון רכה תשבור עצם !

שור:

השבוע יש לשוורים אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם מחוברים לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם, עשו והצליחו!. בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב חלילה את התקדמותכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה.

זוגיות: אתם נדרשים להעניק קצת יותר תשומת לב לבן הזוג אשר לאחרונה קצת הוזנח. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות יגלו כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם.

תאומים:

ההתעקשות שלכם לבחור ולהישאר כעוסים, נעלבים או פגועים. עלולה לגרום לכך שתפספסו הזדמנויות טובות לשינוי. אין זה משנה מהו הגורם שהביא אתכם לנקודת הכעס או האכזבה. הבחירה להיאטם, להסתגר ולהזעיף פרצוף היא שלכם וזה מותר, אך עליכם להקפיד לא להישאר בתחושת הטינה והזעף זמן רב מידי. בעבודה: תהליכים שמתרחשים ושינויים שמתרגשים עליכם יוצרים מתח שמלווה בתחושה של חוסר ודאות. יחד עם זאת יוצרים תהליכים אלו בעבורכם הזדמנויות טובות לשינוי ולפתיחה של נתיבים חדשים להתקדמות. לרווקים שביניכם: יש השבוע אפשרות להכיר ולפגוש שותף ראוי לדרך. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר מאחור את פצעי העבר.

לזוגות: הדרך שבה אתם בוחרים לפתור את הסכסוכים הזוגיים שלכם איננה נכונה. הנכונות שלכם להיפתח לעזרה מבחוץ כגון קבלת ייעוץ והכוונה מאיש מקצוע כמו מטפל או יועץ זוגי תספק לכם את הכלים הנכונים לפתירת בעיות. הרצון ללמוד ולהתפתח הולך מתחזק ולימודים אכן נראים באופק – לכו על זה, אתם מסוגלים ואפילו יותר מזה, אתם צריכים את זה כמו אוויר לנשימה. בשורה שמגיעה מתחילה ב"ה להניע בעבורכם תהליכים שעד עתה היו תקועים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: אין ספק כי לשינה יש תפקיד חיוני: הגוף שלנו זקוק לה על מנת לתפקד ובכל זאת – לעולם אל תתייחסו לשינה כאל מטרה בפני עצמה. אל תראו את השינה כשכר על יום עבודה קשה. התייחסו לשינה כאל דרך למילוי המצברים לקראת יום חדש של צמיחה ועשייה.

סרטן:

התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!

אריה:

המהות של השבוע מדברת על היכולת שלכם להגיע לאיזון בכול תחום בחייכם. לצערי רבים מכם אינם מצליחים לעשות זאת והדבר בא לידי ביטוי בחוסר יציבות רגשית, כלכלית, גופנית או אישית שמקשה על ההתנהלות היומיומית שלכם ויוצרת חסימות אנרגטיות שמובילות לכעס פנימי ואף לחולי. הנושא העיקרי שמעסיק אתכם השבוע קשור בעבודה וקריירה. מהלכים שביצעתם לאחרונה מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה בה אתם נדרשים להתחיל ולפעול למען עצמכם. ההבנה כי גורלכם נתון בידיכם בלבד היא הכרחית. האמונה כי יש בידכם את היכולת להצליח במשימתכם היא חובה. בעבודה: יש דברים שמרגיזים אתכם וממש קשה לכם להתאפק מלהעיר.

הקלפים מייעצים לכם לשלוט ברוחכם הקרבית ולהימנע ממתיחת ביקורת. תביעה או הליך משפטי בו אתם נוטלים חלק מגיע אל שלביו הסופיים והצדק יצא לאור. זוגיות: מילות המפתח השבוע הם זרימה, רוחניות והרמוניה. ללא כלים אלו יקשה עליכם לעבור את השבוע הקרוב. משפט או מחלוקת איתה אתם מתמודדים אמורים להיפתר על דרך של פשרה והסכמה. פנייה לגישור או לייעוץ חיצוני יכולים לקדם אתכם לפיתרון רצוי. חופשה או טיול קצר משפרים את הרגשתכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: פחד, יכול לשתק את האדם ויכול גם לגרום לו להתעלות מעל עצמו ולעשות דברים שלולא זאת לא היה עושה אותם.

בתולה:

זמן טוב להזיז דברים קדימה להעיז, לדחוף ולקדם. התנהגות דומיננטית ואסרטיבית, תעזור לכם להשיג את מבוקשכם הן בתחום המקצועי והן בתחום האישי. נושאים שקשורים באורח חיים בריא כמו למשל תזונה נכונה ופעילות גופנית מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת. בעבודה: אתם נדרשים לקחת קצת יותר אחריות. כעת, יהיה עליכם להיות יותר דומיננטיים ולהשפיע על המהלכים שמתרחשים סביבכם. זה שבוע טוב בעבורכם להזיז מהלכים ולדחוף את עצמכם קדימה. בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל, נצלו את השבוע הקרוב לתחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים.

זוגיות: הגיע העת לשים על השולחן את כל הקלפים! לפתוח הכול! רק בדרך הזו תוכלו סוף, סוף לשים את האצבע על מה שכואב ולדעת מה עושים? איך משקמים? איך יוצקים חיים בקשר העייף ומחזירים תשוקה ועטרה ליושנה? והאם בכלל יש טעם? לכל השאלות החשובות הללו, יש תשובה! וכדי שתהיו זכאים לקבל את התשובה, יהיה עליכם להוריד קצת את האגו הנפוח שלכם שמונע מכם להיפתח לפתרונות חדשים ויצירתיים שעשויים לחולל את המפנה שאותו אתם מחפשים לא רק בחייכם כזוג, אלה גם באופן יחידני. שבוע טוב , ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה"אני מאמין" שלי לאורך הדרך ומניסיוני האישי בתחומים השונים של החיים. המילה גישה בהיפוך אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !! גישות, מחשבות כן !! ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו.

מאזניים:

אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. השבוע הקרוב, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר.

לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

עקרב:

סוף של דבר ותחילתו של דבר אחר, חדש ומרגש. רצון לשים מאחורה מקומות ואנשים שכבר סיימו את תפקידם בעבורכם. היכולת לשכוח וגם לסלוח, מעבר דירה, מעבר ארץ ושינוי מעמד וסטאטוס. המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל עקרב. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם.

ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!! לאלו מכם שסיימו קשר זוגי, חשוב מאוד להתחבר לחשיבה חיובית שבבסיסה האמונה שמגיע לכם טוב יותר. לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את ליבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

קשת:

אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת ובתוך ליבכם נובטת אט אט תחושת אחריות מלווה באמונה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה עולה על הפרק, הקלפים מבטיחים שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי. לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל להצלחה. בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא.

לאלו שמחפשים עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות. כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה בה התברכתם שבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "אל תלבין פני חברך ברבים" פירוש: אל תבייש את חברך בפני אנשים אחרים. מי שגורם לחברו להחוויר מעלבון, מי שמעליב אדם לפני אחרים, לא יזכה למנוחה בעולם הבא. כלומר – הפגיעה בזולת היא מעשה חמור מאוד. מקור: "וְהַמַּלְבִּין פְּנֵי חֲבֵרוֹ בָּרַבִּים…אֵין לוֹ חֵלֶק לָעוֹלָם הַבָּא" [פרקי אבות פרק שלישי , משנה יא]

גדי:

השבוע מראים הקלפים שמישהו מרכל עליכם ואפילו עשוי לרקום מזימות ותחכים מאחורי גבכם. כדי להימנע מפגיעה חלילה, יהיה עליכם לגלות ערנות ולוותר על נאיביות. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם (בעיקר את הנשים) ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השינוים הדרושים לשם כך.

בעבודה: יש לכם הזדמנות להוכיח את נחיצותכם. לכן, אל תהססו להיות ראש גדול. זוגיות: צורך בהעלאת התשוקה וליבוי החשק. עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. הקלפים מייעצים למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורך המציאות. שבוע מבורך והשם איתכם!!

הכוונה רוחנית: עקרון בסיסי ביהדות הוא, שאין באפשרותו של האדם לעשות דבר למען הקב"ה, שכן לקב"ה אין צרכים. למרות זאת, הוא נותן לנו הכל – אוויר לנשימה, מים, מזון, אור השמש ועוד. את התורה הוא נתן לנו, כאוסף של הנחיות להפקת מירב ההנאה מהחיים האלה. תורה = שיטה או דרך . דרך ושיטה שבאמצעותה יכול כול אדם אשר יחפץ לקבל את הזכות להיות בורא בעולמו של הבורא.

דלי:

שבוע של מנוחה, הקלה וקצת רוגע. התייצבות, התמקמות, התמתנות והגעה לשלב של מנוחה. ראייתכם האופטימית משתפרת. קושי או בעיה שהעיקו על ליבכם, מתפוגגים והדבר מחזיר לכם את האמון והביטחון העצמי בעצמכם. לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לעבודה וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת ליבכם, ההשקעה משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר אתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה נורמאלי, הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. לאלו מכם המחפשים זוגיות יהא זה זמן טוב להאמין בעצמכם ולהקשיב לקול הפנימי שלכם אשר ידריך אתכם למחוז חפצכם. לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב.

זוגיות: כל אחד צריך מידי פעם להיות קצת לבד עם עצמו. השבוע זה תורכם וזה בסדר. כל שעליכם לעשות הוא לבקש את עזרתו של בן זוגכם. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אינכם לומדים מהשגיאות שלכם מה הטעם לעשות אותם ? – הפיקו לקחים !!

דגים:

רבים בני דגים שוב נשאבים למרה שחורה. והשבוע אתם נוטים לרגשנות יתר, ממהרים להיפגע מכל דבר ולהגיב בחריפות. הקלפים ממליצים לכם לא להתפרץ ולשלוט ברגשותיכם. בעבודה: אין לכם הרבה חשק להיות אבל אין ברירה. חשוב מאוד להקפיד ולהיזהר מתאונות קטנות ומעצבנות שעשויות להתרחש בגלל חוסר תשומת לב וריחוף. כמו כן הקלפים מצביעים על כך שיש מי שמרכל ומדבר עליכם והדבר גורם לאנרגיות שליליות, לחוסר חשק ולבלבול. אל תתביישו לחמס והגנו על עצמכם בעזרת עשייה, חשיבה חיובית, תפילה ואמונה.

זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק תחריף את המצב. לרווקים: קשר שהחל לא מזמן מונע ממניעים יצריים בלבד ועליכם להיזהר שלא לתת את ליבכם בצורה עיוורת. כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים. שימרו על כספכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך