בן רייכרט: "נגיע בכל הכח לקחת נקודות"

רייכרט ומ.ס אשדוד מתכוננים למשחק מול השנייה בטבלה (19.00, המושבה). יובל נעים נעדר מאימון שישי, בגלל בדיקה רפואית. טום בן זקן צפוי לחזור להרכב.
בן רייכרט: "נגיע בכל הכח לקחת נקודות"
רייכרט. מרוצה ממעמדו

ביום ראשון תצא מ.ס אשדוד למשחק חוץ קשה מול בני יהודה השנייה בטבלה (19.00, המושבה). במחזור הראשון של הסיבוב השני. בסיבוב הקודם הייתה זו אשדוד שניצחה 0:1 בבית. בקבוצה יישמחו מאוד לחזור עם תוצאה דומה. בן רייכרט, קשרה של הקבוצה שלאחרונה משחק בהרכב, אצל יובל נעים, התייחס למשחק החשוב.

"כל משחק כרגע הוא לא פשוט, באים להביא נקודות בעזרת השם. בני יהודה עשתה סיבוב מצוין ורואים את זה גם בטבלה, אבל אנחנו מסתכלים על עצמינו".

מתכוננים להתקפת בני יהודה?

"כמובן שבאימונים מסתכלים על כל שחקן ושחקן, אבל אנחנו צריכים  קודם כל ולעשות את העבודה שלנו. אני מאמין שבליגה שלנו בכל משחק שאנחנו מגיעים אנחנו יכולים להביא את הנקודות".

מאז שיובל נעים הגיע אתה פורח משחק בכל משחק

"כל שחקן רוצה לשחק. מאז שיובל הגיע קיבלתי הזדמנות. מקווה להוכיח שאני ראוי. טוב לי באשדוד, אני משחק ומסתכל קדימה"

אז מה לרשום בטוטו?

"אנחנו הולכים בכל הכח להביא נקודות, נקווה שזה מה שיקרה".

יובל נעים מאמן הקבוצה לא הגיע לאימון בגלל בדיקה רפואית. באשדוד אמרו כי כבר באימון המסכם במוצאי השבת, הוא יעביר את האימון. עוזריו אלי לוי ומשה אוחיון העביר את אימון שישי. טום בן זקן שחוזר מצהובים יחזור להרכב. ייתכן כי קנזביץ', שהחליפו כמגן, יעבור לשחק באגף ימין על חשבון רומן הבראן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך